Urdebatten / Urforum
Weekendstatus 2 - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Weekendstatus 2 (/showthread.php?tid=59114)

Sider: 1 2 3 4

Weekendstatus 2 - KimT - 19-04-2013

Så blev det weekend igen. Hvad skal du lave og hvilke ure kommer med?

Jeg har GTG (som flere andre) i morgen, hvor der selvfølgelig skal lidt forskellige ure med.
Som før har jeg dog ikke nået bankboksen, så det bliver ikke til mere end et par stykker.

İmage

Søndag står den på min nieces konfirmation og der kommer 15400 på. Den pæne tøj kræver et dressur, og det er det jeg har, der kommer tættest.

En rigtig god weekend til alle......

Re: Weekendstatus 2 - Claus Tukjær - 19-04-2013

Justin Bieber koncert i parken i morgen, sammen med min datter. Sidst jeg var i parken til Celine Dion koncert, havde jeg et gult Breitling SuperOcean Pro på, så det er nok passende at jeg tager mit gule Seawolf på i morgen.

İmage
İmage

Ellers bliver det nok noget med at slappe lidt af søndag. Med mindre der er kunder i butikken....

Re: Weekendstatus 2 - hr.holm - 19-04-2013

Lørdag gtg i næstved med denne..

İmage

søndag afslapning med bold i tv.. (uden ur)

Re: Weekendstatus 2 - baun - 19-04-2013

Jeg har pakket de 15 guldure som skal med imorgen + et Sports Seamaster fra 1970.

Imorgen formiddag er det arbejdsdag nede på Broholm hvor jeg går på jagt med dette ur på

İmage

Hvad der kommer på i morgen eftermiddag ved jeg ikke endnnu, men det bliver nok med cal 321....

Vh baun

Re: Weekendstatus 2 - TimeToWatch.dk - 19-04-2013

Har en weekend i frigear, som står i familiens tegn, så kan desværre ikke deltage i morgen i Næstved. Men ure kommer der nu på armen alligevel. Den står på Daytona weekend med et 116520 (stål) på armen i dag, det nyerhvervede 116519 (116519) på armen i morgen, og et 6263 på armen søndag Icon_e_biggrin1 Thanks god har jeg et smalt håndled, hvor størrelsen bare spiller perfekt Icon_cool

İmage

İmage

İmage

/Mads

Re: Weekendstatus 2 - Andsan - 19-04-2013

I morgon Lördag blir det Rolex 16613. Skall besöka min dotters skola, Nyckelviksskolan på Lidingö, Stockholm, som har utställning i morgon. Det är en skola för hantverk/design.
İmage
Anders

Re: Weekendstatus 2 - JesperC - 19-04-2013

Jeg deltager også i Næstved i morgen. Det er mit første GTG og jeg glæder mig til nogle hyggelige timer :)

Har heller ingen ur-kasse pt., så regner med at smide et PAM på hver arm ;)

İmage

İmage

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Re: Weekendstatus 2 - KimT - 19-04-2013

Christiansen9000 Skrev:......så regner med at smide et PAM på hver arm ;)
Den perfekte lejlighed til at dobbelt-wriste Icon_e_biggrin1

Re: Weekendstatus 2 - JesperC - 19-04-2013

KimT Skrev:
Christiansen9000 Skrev:......så regner med at smide et PAM på hver arm ;)
Den perfekte lejlighed til at dobbelt-wriste Icon_e_biggrin1

exactly :)

Re: Weekendstatus 2 - T.Hansen - 19-04-2013

Lørdag står jo i GTG tegn, så jeg tager kassen under armen som pt ser sådan ud;)

İmage

Har så lige tilføjet et nyt ur til kassen, dog ingen billeder endnu, men tænker det skal pryde armen i morgen;)

Hilsen Tom.