Urdebatten / Urforum
Speedmaster Proff. og Planet Ocean 42mm - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Omega (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=80)
+--- Tråd: Speedmaster Proff. og Planet Ocean 42mm (/showthread.php?tid=67813)

Sider: 1 2 3 4

Speedmaster Proff. og Planet Ocean 42mm - Benjamin Lysgaard - 18-12-2007

Hey..
Hvis du nogle der ligger inde med en Omega Planet Ocean 42mm eller en Speedmaster Proff. til ca. 12.000kr.
Så er jeg meget interesseret.

I kan lige skrive en mail, hvis i har en af overstående.
mail: <!-- e --><a href="mailto:lysgaard@live.dk">lysgaard@live.dk</a><!-- e -->

mvh.
Benjamin

Re: Speedmaster Proff. og Planet Ocean 42mm - Speedy - 18-12-2007

Benjamin Lysgaard Skrev:Hey..
Hvis du nogle der ligger inde med en Omega Planet Ocean 42mm eller en Speedmaster Proff. til ca. 12.000kr.
Så er jeg meget interesseret.

I kan lige skrive en mail, hvis i har en af overstående.
mail: <!-- e --><a href="mailto:lysgaard@live.dk">lysgaard@live.dk</a><!-- e -->

mvh.
Benjamin

Speedmaster Proff. til 12000.- skulle ikke være noget problem hvis du da ikke lige går efter en cal. 321. Den gode Mads Gjødesen har et til salg på salgsforummet, vil da tro at du godt kan få det til 12000.- hvis det sku være Icon_e_wink

- Benjamin Lysgaard - 18-12-2007

Så godt Mads'.
Men er ikke så meget til vintage omega speedmaster's, kun deres værker.

- Omega-Bruger - 19-12-2007

Jeg har sendt dig en mail....eller rettere to Icon_e_smile

- Peter - 21-12-2007

Hej

Planet Ocean bliver meget svære at finde til 12000 kroner.

MVH Peter Icon_e_surprised

- Benjamin Lysgaard - 21-12-2007

Jeg har lige vundet en Planet Ocean på Ebay til 8.900+fragt..

mvh.
Benjamin

- Henrik Andersen - 21-12-2007

Jeg er med på at det er vigtigt at kunne købe til en bille pris, men hvis det kun bliver prisen der er vigtig at tale om, burde man måske hellere kaste sig over et Casio!!!

- Benjamin Lysgaard - 21-12-2007

Men nu hvor det lader sig gøre.
Så det jo kun godt..

Altså jeg ville sagtens give de 2.000 - 4.000kr ekstra.
Men hvofor give det, når man kan få det for 8.900kr??

- Tommy Munk - 21-12-2007

Hej

Der mangler nogle basale oplysninger her:

1) er uret nyt eller brugt?
Hvis uret er nyt, er der fusk med i spillet, da 8900 er langt under urets indkøbspris for urmagerne. DVS. uret er enten en kopi, eller hælervare, eller også er sælger nærmest ufattelig dum, det sidste skal du nok ikke regne med.
Det, der er for godt til at være sand, er som regel for godt til at være sandt.
Hvis det er et brugt ur, ja så er det billigt, evt. er sælger i seriøs pengenød.

2) bor sælger i EU eller ej?
Hvis sælger bor udenfor EU, skal du regne med at tillægge 30% til importmoms og told. Det hjælper ikke at skrive 'gave' eller værdi 10$ på forsendelsen, så dumme er tolderne ikke.

Et link måske??

Hvis du køber uret, og alle ting er i orden, så må du meget gerne meddele dette her i forummet, så er der nok andre, der vil være kunder i butikken.

/Tommy

- hannover_dk - 21-12-2007

Tommy Munk Skrev:Hej

Der mangler nogle basale oplysninger her:

1) er uret nyt eller brugt?
Hvis uret er nyt, er der fusk med i spillet, da 8900 er langt under urets indkøbspris for urmagerne. DVS. uret er enten en kopi, eller hælervare, eller også er sælger nærmest ufattelig dum, det sidste skal du nok ikke regne med.
Det, der er for godt til at være sand, er som regel for godt til at være sandt.
Hvis det er et brugt ur, ja så er det billigt, evt. er sælger i seriøs pengenød.

/Tommy
EBAY er så brugt, at man ikke kan købe en Planet Ocean fra ny til under halv pris - det er der alt for mange om budet til, så brugt (ganske godt brugt) selv om det er meget tvivlsomt for den model til den pris - Om sælger er i pengenød har ingen betydning med det antal købere der er på bugten, med mindre uret er elendigt afbildet og sælges af en med 1 feedback.

Håber det bedste for køber, men et link inden betaling kunne hjælpe (eller hvis det er kreditkort eller Paypal)

vh John