Urdebatten / Urforum
Seamaster Americas Cup - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Omega (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=80)
+--- Tråd: Seamaster Americas Cup (/showthread.php?tid=72079)

Sider: 1 2

Seamaster Americas Cup - Tukjær - 27-06-2009

Overvejer lidt denne.... Savner en Omega.....

İmage

Eller måske skulle jeg bare vente på en Seiko MM300.

Re: Seamaster Americas Cup - pbr - 27-06-2009

Claus ................. du skulle jo ikke have solgt dit 2254.50.00 !!! Icon_e_biggrin Icon_e_wink

Re: Seamaster Americas Cup - Tukjær - 28-06-2009

pbr Skrev:Claus ................. du skulle jo ikke have solgt dit 2254.50.00 !!! Icon_e_biggrin Icon_e_wink

Den blev solgt til min bedste ven, og han er meget glad for den.... Så det fortryder jeg ikke....

Re: Seamaster Americas Cup - pbr - 28-06-2009

ClausT Skrev:
pbr Skrev:Claus ................. du skulle jo ikke have solgt dit 2254.50.00 !!! Icon_e_biggrin Icon_e_wink

Den blev solgt til min bedste ven, og han er meget glad for den.... Så det fortryder jeg ikke....

Det kan jeg godt forstå - den "Americas Cup" du har kig på er altså også flot !! Personligt er jeg dog ikke så vild med den blanke lynette til det mørke skivedesign............ men det er jo kun min personlige smag Icon_e_wink

Re: Seamaster Americas Cup - jacob jensen - 28-06-2009

Bestemt ikke en af de flotteste Seamaster hvis man spørger mig
den lyse lynette,lænken og logo skriften på skiven er rent off for mig.

Du skal da på en 2254er igen Claus evt. med chrono og med den "rigtig" lænke Icon_cool

jacob jensen Skrev:Du skal da på en 2254er igen Claus evt. med chrono og med den "rigtig" lænke Icon_cool

Jeg vil ikke have en 2254 igen. Den ligger for tæt på min Sub. Den "rigtige" lænke har jeg også haft..... Chrono bliver det ikke...

Hmmmm.......................... hvad med en Railmaster ??

Det er jo godt nok ikke en dykker, men alligevel ! Jeg så et billede af en 42mm Railmaster på original meshlænke på det norske brodersite ......................... det var lige ved, at jeg fik hjertestop !!

pbr Skrev:Hmmmm.......................... hvad med en Railmaster ??

Det er jo godt nok ikke en dykker, men alligevel ! Jeg så et billede af en 42mm Railmaster på original meshlænke på det norske brodersite ......................... det var lige ved, at jeg fik hjertestop !!

Jeg har haft en Railmaster Chrono..... Flot, men ikke lige mig.....

İmage

ClausT Skrev:Jeg har haft en Railmaster Chrono..... Flot, men ikke lige mig.....

He he, du har jo efterhånden haft så mange ure, Claus, at jeg har opgivet at holde styr på hvilke !! Icon_e_wink

Jeg var faktisk ikke klar over, at Railmasteren kunne fåes i chrono, men jeg synes ikke, at de tre subdials gør noget godt for dens skivedesign.

Det som jeg er meget begejstret for, er den alm. Railmasters enkle skivedesign, der giver mindelser om en kombination mellem en gammel Omega dykker og et militærur !

Selve skivens og designets "renhed" tiltaler mig i høj grad - desværre har jeg dog endnu aldrig set én "in real life", endsige haft én på håndleddet. Men med lidt held er der måske en som medbringer en Railmaster til Urtræf Fyn eller GTG i Horsens, så jeg kan få min lyst styret.

Jeg kunne også gå ned til Peter Halse´s butik, der ligger 5 minutters gang fra hvor jeg bor - men selvom jeg ved, at Peter med glæde ville vise frem og lade mig prøve den, så har jeg personligt en modvilje mod at gå ned i en butik bare for at prøve, medmindre jeg havde de fornødne finanser med mig og med det klare formål at handle, hvis uret faldt i min smag.

Men det er selvfølgelig bare mig ........

.................. har du prøvet Speedmaster ??? Evt. "Broad Arrow" ?

Re: Seamaster Americas Cup - Joepete - 28-06-2009

Hold fast i din først udstakte kurs, Claus ... det er måske din virkelige udfordring Icon_e_wink

İmage