Urdebatten / Urforum
Hvilke ure vil du gerne se til Ur 2010? - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Hvilke ure vil du gerne se til Ur 2010? (/showthread.php?tid=73832)

Sider: 1 2 3

Hvilke ure vil du gerne se til Ur 2010? - Tukjær - 29-04-2010

Jeg håber på at se et Omega Ploproff 1200, et Rolex DeepSea, et Panerai Pam243 og et AP ROO..... Hvis man skulle være så heldig, også gerne et Seiko MarineMaster 600 Spring Drive. Så ville min top 5 af dykkerure nemlig være samlet....

Hvad med dig?

Re: Hvilke ure vil du gerne se til Ur 2010? - jacob jensen - 29-04-2010

Jeg er desværre forhindret i at deltage
men du rammer dem meget godt Claus dog ville jeg lægge et JLC Polaris på ønskelisten også for det ur bliver jeg bare aldrig træt af Icon_cool

Re: Hvilke ure vil du gerne se til Ur 2010? - KimT - 29-04-2010

Jeg håber at Micki ikke får solgt sin Volcano inden.
Den vil jeg MEGET gerne se og røre.

Bauns samling glæder jeg mig også til. Jeg har set den samlet og opsat en enkelt gang i Valby for nogle år siden.
Men jeg forestiller mig at hele molevitten er blevet endnu mere imponerende Icon_e_surprised
Meget kan man sige om gamle omega´er, men det er sgu imponerende i min bog, når nogle har så stor passion Icon_e_biggrin

En SDDS vil jeg nu også gerne se irl. Ikke at det er en model jeg forestiller mig at købe, men jeg vil stadig gerne se den.

Alt JLC er også interesant.

I det hele taget så glæder jeg mig meget til at se ure som jeg ikke har ser irl tidligere.
Det er altid spændende og nogle gange overraskende.

Når jeg nu tænker over det, så er det egentlig ikke særlig pænt af mig, at ønske Micki ikke får solgt AP´en Icon_rolleyes
Meeeeen, det gør jeg nu lidt alligevel.

Mvh. KIm

Re: Hvilke ure vil du gerne se til Ur 2010? - Tukjær - 29-04-2010

Kim T Skrev:Jeg håber at Micki ikke får solgt sin Volcano inden.
Den vil jeg MEGET gerne se og røre.

Når jeg nu tænker over det, så er det egentlig ikke særlig pænt af mig, at ønske Micki ikke får solgt AP´en Icon_rolleyes
Meeeeen, det gør jeg nu lidt alligevel.

Mvh. KIm
He he, du er ikke den eneste..... Han må gerne sælge den, bare han stadig har den med. Køberen må bare vente Icon_mrgreen

Re: Hvilke ure vil du gerne se til Ur 2010? - dreamwatch.dk - 29-04-2010

Haha, i er tosset Icon_smil

Er den ikke solgt, så kommer den helt sikkert også med, har godt nok et par stykker der har skrevet på den Icon_smil Ja får også en Ploproff 1200 til Claus, den skulle komme først i næste uge.

Min far er hjemme fra Spanien og han er helt skudt i AP, han har selv en AP RO, men han vil vist gerne bytte med denne ROO Icon_smil

Re: Hvilke ure vil du gerne se til Ur 2010? - Peter - 30-04-2010

Hej Micki

Nu er jeg så heldig at jeg kender din far, og jeg vil umiddelbart ikke gætte på at han vil have et ur med orange tal, men havde det været en Safari du havde han nok rykket den af din arm, og hvis folk ikke ved det er Mickis far hjemme fra Spanien for at fejre sin søns 30 års fødselsdag, så lige et stort tillykke fra min side af. Icon_e_biggrin

MVH Peter

Re: Hvilke ure vil du gerne se til Ur 2010? - Mads Gjødesen - 30-04-2010

Nu er jeg desværre forhindret i at deltage i år, men ellers ville jeg gerne se et Richard Mille RM14 Chrono, Philippe Dufour Simplicity, PP ref. 5970, Rolex Milgauss ref. 6541, AP ROO Concept I, Lange Datograph, JLC Duometre, og mange mange flrer ure der alligevel ikke kommer Icon_e_wink

Af de ure der realistisk kommer er det nok Dannys GMT 6542 og Sub 5508, der trækker mest. Desuden Torbens Omega BA i guld samt div. vintage kronografe med fine kolonnehjulsværker Icon_cool Jacobs PAM04 er også en savletur værdig... Icon_e_wink Har set div. ROO´er så Mickys Volcano er "been there, done that, got the t-shirt" Icon_e_wink Men den er feeee Icon_cool

/Mads

Re: Hvilke ure vil du gerne se til Ur 2010? - dreamwatch.dk - 30-04-2010

Mange tak Peter Icon_smil

Han var helt vild med den, også med den orange farve..

Min mor var også skudt i den PAM 104, og var den ikke solgt, så havde hun sku nappet den Icon_e_surprised Og det er ikke gas!!!

Re: Hvilke ure vil du gerne se til Ur 2010? - dreamwatch.dk - 30-04-2010

Mads Gjødesen Skrev:Nu er jeg desværre forhindret i at deltage i år, men ellers ville jeg gerne se et Richard Mille RM14 Chrono, Philippe Dufour Simplicity, PP ref. 5970, Rolex Milgauss ref. 6541, AP ROO Concept I, Lange Datograph, JLC Duometre, og mange mange flrer ure der alligevel ikke kommer Icon_e_wink

Af de ure der realistisk kommer er det nok Dannys GMT 6542 og Sub 5508, der trækker mest. Desuden Torbens Omega BA i guld samt div. vintage kronografe med fine kolonnehjulsværker Icon_cool Jacobs PAM04 er også en savletur værdig... Icon_e_wink Har set div. ROO´er så Mickys Volcano er "been there, done that, got the t-shirt" Icon_e_wink Men den er feeee Icon_cool

/Mads

Jeg havde ellers håbet du kom med, for den AP RO i guld spøgere stadig lidt Icon_smil

Re: Hvilke ure vil du gerne se til Ur 2010? - olsen - 30-04-2010

Micki Jensen Skrev:Mange tak Peter Icon_smil

Han var helt vild med den, også med den orange farve..

Min mor var også skudt i den PAM 104, og var den ikke solgt, så havde hun sku nappet den Icon_e_surprised Og det er ikke gas!!!

Også et tillykke fra mig her. Begge dine forældre lyder til at være urinteresserede. Hvem plantede "bacillen". Dig, der påvirkede dine forældre eller omvendt??

Hilsen Peter