|
Rolex ur på hvert gadehjørne? - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Rolex ur på hvert gadehjørne? (/showthread.php?tid=79343) Sider:
1
2
|
Rolex ur på hvert gadehjørne? - jacobzimmer - 09-08-2014 Hej, Er netop kommet hjem fra en ferie i henholdsvis Paris og London. Rigtige smukke byer, og er meget positivt overrasket over begge byer. Men jeg blev dog overrasket hvor tit man ser dyrere mærker på gaderne i henholdsvis Paris og London, sikkert også mange andre steder i verden. Oftest kan der læses på mange udenlandske urblogs, forummer etc. at der ses et rolex på hvert gadehjørne, og det passer så sandelig. Det virker til der i udlandet er en hel anden kultur, og forhold til ure, end der er i Danmark. Her er lidt billeder af ure der blev set og prøvet: ![]() ![]() ![]() ![]() Et omega speedmaster der vidst nok har været i rummet. ![]() De er modeller er vidst mest egnet til kineserne og araberne, som jo elsker rolex. Det ses også tydeligt. Personligt synes jeg det ødelægger urene. ![]() IMO det smukkeste omega til dato. Re: Rolex ur på hvert gadehjørne? - Stenstrup - 09-08-2014 I Rom er der også rigtig mange, som går med Rolex. Det er et storbysfænomen og London er den rigeste by målt i forhold til indbyggere. Man har fundet spor af kokain i drikkevandet. Paris og Rom har indbyggerne også en del penge. I københavn er det på det jævne og byen er jo meget lille. Re: Rolex ur på hvert gadehjørne? - willy - 09-08-2014 Stenstrup Skrev:I Rom er der også rigtig mange, som går med Rolex.True London have more millionaires living there than any other city in the world . But London is not a rich city compaired to many other citys in the world . London is still one of the biggest slum citys on earth . Re: Rolex ur på hvert gadehjørne? - bjorn_e58 - 09-08-2014 Som jeg skrev i en anden tråd var jeg bl.a. i Hollywood på min ferie. Og der ser man helt bogstaveligt masser af Rolex på ethvert gadehjørne. Og et mærke som F.P.Journe (som nok hører til et af mine egne absolutte favoritter, jeg gerne en gang vil ege) har en flagship store på Sunset Blvd på det område, der kaldes Sunset Strip; de havde endda et reklameur stående i rabatten midt på vejen. @Willy: Hvis London er slum, hvad er så São Paulo? /Bjørn. Re: Rolex ur på hvert gadehjørne? - jacobzimmer - 10-08-2014 Stenstrup Skrev:I Rom er der også rigtig mange, som går med Rolex. Det ses også tydeligt i gade billedet hvor rige folk er! Re: Rolex ur på hvert gadehjørne? - TioMalo - 10-08-2014 Citat:True London have more millionaires living there than any other city in the world . But London is not a rich city compaired to many other citys in the world . London is still one of the biggest slum citys on earth .Du har ret, Willy. Rigdommene er en anelse ujævnt delte og derfor har London to forskellige ansigter (mindst to...) og en ikke resident kan sagtens ende i sin bytur (som konsekvent ved at hoppe af på den forkerte tubestation) i endeløse slummer, beboet af etniske engelske cockneys eller indvandrere. Dog sjældent blandet sammen. Brasilianske storbyer er, naturligvis mere slumprægede. På en anden måde dog. Re: Rolex ur på hvert gadehjørne? - willy - 10-08-2014 Tio Malo Skrev:Quite right John , getting off the wrong tube station in London can be bad for your health . Of course there are many worse slum citys than London . But any scandinavian city is a paradise on earth compaired to London .Citat:True London have more millionaires living there than any other city in the world . But London is not a rich city compaired to many other citys in the world . London is still one of the biggest slum citys on earth .Du har ret, Willy. Rigdommene er en anelse ujævnt delte og derfor har London to forskellige ansigter (mindst to...) og en ikke resident kan sagtens ende i sin bytur (som konsekvent ved at hoppe af på den forkerte tubestation) i endeløse slummer, beboet af etniske engelske cockneys eller indvandrere. Dog sjældent blandet sammen. Re: Rolex ur på hvert gadehjørne? - hannover_dk - 10-08-2014 but as slum London does not compare up with real slum like Cairo, Bombai, Calcutta, Bangladesh and many many other cities MUCH bigger than London. London has it fair share of slum, whatever that is, but is not in the class of so many other much bigger cities. On topic yes many places has a lot more Rolex AD s also per inhappitant I think Re: Rolex ur på hvert gadehjørne? - willy - 10-08-2014 I think Rolex have to cut down on their production . They could cut production in half and double the price of all their watches . They would still sell all their watches to a brainwashed public . This would save them a lot of money on production costs , and make them a little bit more exclusive . Re: Rolex ur på hvert gadehjørne? - khbk - 10-08-2014 Det eksklusive er netop kun eksklusivt, hvis det er eksklusivt. Den største trussel mod et luksusmærke er en for stor udbredelse. Så begrænset adgang og høj pris er vejen frem. / Kristen |