Urdebatten / Urforum
Weekendstatus 2 - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Weekendstatus 2 (/showthread.php?tid=59114)

Sider: 1 2 3 4

Re: Weekendstatus 2 - berg - 19-04-2013

Havde set frem til at få smidt en læderrem på mit Hublot Big Bang og bruge det i løbet af weekenden, men skæbnen ville det anderledes og i stedet modtog jeg den grimmeste og dårligst lavede rem jeg nogensinde har set, skæve syninger, beskidt og ødelagt læder - tror sku jeg kunne have gjorte det bedre selv. ;)

İmage
İmage

Mailede den italienske remmager og fik en full refund ud af det... Så det var jo sådan set fint nok... Jagten starter på ny!
Men der skal læder på armen i weekenden, så Pam 270 bliver min ven. :)

İmage

Re: Weekendstatus 2 - KimT - 19-04-2013

Ja, det ser sgu ikke for godt ud Icon_evil men godt at du fik pengene tilbage.

Re: Weekendstatus 2 - HG - 19-04-2013

Er lige kommet hjem fra vinsmagning - lidt ærgerligt at jeg skulle køre hjem Icon_e_wink

Nu slappes der af med et glas vin, fødder oppe og ser lidt nyheder.

I morgen står den på de sidste indkøb inden konfirmation på fredag og søndagen skal sikkert bruges på rengøring

Speedmaster'en er naturligvis på armen :-)
God weekend

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Re: Weekendstatus 2 - Palleurup - 19-04-2013

Det ser ud til, at der kommer en del fine ure til Næstved.
Især Kim T`s nye JLC ser spændende ud. Glæder mig til at se den næste weekend.
Skulle jeg have været med imorgen havde jeg nok taget en gammel Omega Constellation eller Rolex Turn`O`graph på Icon_e_wink
Jeg håber i får en rigtig god dag og sørg nu endelig for at der bliver taget nogle gode billeder, som vi kan nyde bagefter.

Re: Weekendstatus 2 - TimeToWatch.dk - 19-04-2013

Berg den rem ligner noget fra et AMU kursus i "strik din egen rem" Icon_scared Hvor kommer den fra, bare så vi andre ikke får bestilt noget derfra. Havde ens barn kommet hjem med den fra håndarbejde ville man nok være glad, men ellers ikke. Godt der er full refund.

/Mads

Re: Weekendstatus 2 - berg - 20-04-2013

TimeToWatch.dk Skrev:Berg den rem ligner noget fra et AMU kursus i "strik din egen rem" Icon_scared Hvor kommer den fra, bare så vi andre ikke får bestilt noget derfra. Havde ens barn kommet hjem med den fra håndarbejde ville man nok være glad, men ellers ikke. Godt der er full refund.

/Mads
Det er rigtig svært at finde nogen som laver remme til Hublot, især i EU.
Fandt nogen i Italien som kalder sig for 2dstraps - sendte dem det her billede og spurgte om de kunne lave noget der ligner.

İmage

De sagde at det var ikke noget problem.
De kom da ret tæt på! ;)

İmage

Re: Weekendstatus 2 - Kristofferj - 20-04-2013

På vej ned og træne, gtg senere.
İmage

Re: Weekendstatus 2 - Mr. Tick - 20-04-2013

God træning, Kristoffer.

Husk at tage billeder af urerne til GTG'et - kameraet lader vist til at virke i dag. Icon_razz Icon_e_wink

Re: Sv: Weekendstatus 2 - KimT - 20-04-2013

Jeg skal også lige have en lille løbetur overstået, med mit Garmin på armen Icon_e_wink

İmage

Ellers ligger kameraet til ladning og så ses vi senere (dem der kommer til Næstved)

Sendt via Tapatalk

Re: Weekendstatus 2 - Dela - 20-04-2013

Skal lige have set motoGP og Moto2 træningen fra i går inden jeg går igang med dagen.
Men ellers er det en beskidt omgang træning, spartle og slibe vores gang så jeg forhåbentligt snart kan filte, og sidst men ikke mindst, et besøg på Restaurant Kadeau i aften med min bedre halvdel.
Sidst nævnte i selskab med min Pam328 som nok er på lænke i aften!İmage