|
Ny daytona - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Rolex og Tudor (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=68) +--- Tråd: Ny daytona (/showthread.php?tid=59142) |
Re: Ny daytona - T.Hansen - 24-04-2013 Jeg er nu langt mere til den gamle klassiske daytona, men nu passer 40 mm også meget bedre til mig;) Hilsen Tom. Re: Ny daytona - Claus Tukjær - 24-04-2013 Den er stadig 40 mm.... Re: Ny daytona - T.Hansen - 25-04-2013 Claus Tukjær Skrev:Den er stadig 40 mm.... Okay godt så, troede vi snakkede 42 mm;) Men anyway kan nu stadig bedre lide det gamle look. Hilsen Tom. Sent from my iPad using Tapatalk HD Re: Ny daytona - Mr. Tick - 25-04-2013 Jeg synes egentlig godt om den moccafarvede krans og den lysblå urtavle. Kort sagt, det er ikke nogen katastrofe IMHO. Og jeg er egentlig glad for at de ikke gjorde Daytona større, idet det er syndt at ødelægge en klassiker - blot fordi store ure er ''in'' i skrivende stund. Jeg er dog mest begejstret for PP's nye kollektion i år, hvor de bl.a. har lavet ref. 5980/1 i form af såvel g/s som g/g. Favoritten blandt de nye ure fra PP er dog klart ref. 5205 R med sort urtavle! Re: Ny daytona - MortenKN - 25-04-2013 RÆDSELSFULD..... farven babyblå døde sgu sammen med turtleneck trøjen og Palladium skoene....Og så det prisskilt altså? 440 klik, ej men skrid altså.... Re: Ny daytona - TimeToWatch.dk - 25-04-2013 Hvorfor smed de ikke bare en 116509 Panda Racing dial på i stedet? Så havde det været en sprød udgave?! Den blå skive er slet ikke mig. Daytona'en er blevet et dame-ur i denne udgave Og hvorfor i platin? Uret fås næppe til under 400 k, så de sælger alligevel ingen af dem. Trist trist 50 års jubilæum for et ellers ikonisk ur /Mads Re: Ny daytona - Sub-erman - 25-04-2013 Det følgende er skrevet med et glimt i øjet og med henblik på et par dejlige fridage med familie: I er altså en folk konservative tøser, at høre på! I beder om nyt; får noget, som Ingen ved deres fuld fem ville have gættet på; og så bliver det kritiseret for ikke at minde om noget eksisterende! Kom nu! nyd, at super konservative og traditions bundne Rolex bryder grænserne(også jeres) og prøver noget nyt... Nogle er til moderen og nogle er til datteren!!! God Bededags ferie til jer alle!!! Re: Ny daytona - TioMalo - 25-04-2013 Jo, men den her var vidst bedstemoderen... ? Altså, det drejer sig ikke alene om at se noget nyt. Det der "nyt" skulle helst holde indenfor rammerne af Rolex´ egne og meget stramme æstetiske retningslinier. Heh, det er vist for 1. gang jeg er uenig med dig, din gamle frømand Og husk så at bede i morgen for alle pengene (du evt. har betalt i kirkeskatten) - vh. John Re: Ny daytona - TimeToWatch.dk - 27-04-2013 Sub'erman Skrev:Det følgende er skrevet med et glimt i øjet og med henblik på et par dejlige fridage med familie: Der er mange måder at brude grænser og overraske på, men det er ikke ensbetydende på at det er positivt. Bare spørg Nicklas Bendtner /Mads Re: Ny daytona - Claus_K - 27-04-2013 Jeg er enig med Mads her - som jubilæumsmodel er det sq en flad fornemmelse - og jeg er helt enig i at det slet ikke giver mening i Platin. Mangler der ikke også den grønne farve, som har kendetegnet deres tidligere jubilæumsmodeller? Summa Summarum - jubilæumsmodellen, har vi reelt til gode... måske de skulle få lidt ideer fra kollegaerne hos Tudor... de knækker sq hurtigt koden til en fed jubilæums-Daytona |