|
AP har netop vundet en retsag vedr. RO designet - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: AP har netop vundet en retsag vedr. RO designet (/showthread.php?tid=60639) Sider:
1
2
|
Re: AP har netop vundet en retsag vedr. RO designet - berg - 16-01-2014 MortenKN Skrev:26300 med brun skive og orange visere..... FEEEEED comboJaaah, den er så fed! Er selv helt skudt i en ROC... Skal også snart have en til samlingen... Re: AP har netop vundet en retsag vedr. RO designet - MikkelBA - 16-01-2014 MortenKN Skrev:26300 med brun skive og orange visere..... FEEEEED combo Hvad bliver der af det Richard Mille du har snakket så meget om? Re: AP har netop vundet en retsag vedr. RO designet - Claus Tukjær - 16-01-2014 Re: AP har netop vundet en retsag vedr. RO designet - Hedegaard - 17-01-2014
Re: AP har netop vundet en retsag vedr. RO designet - Slettegaard - 17-01-2014 MortenKN Skrev:26300 med brun skive og orange visere..... FEEEEED comboJeg prøvede præcis den model til GTG i Næstved sidste år. Det var Micki, som havde den med. Den er fed på billeder, MEN IRL er den SÅÅÅ overdrevet fed!!! Re: AP har netop vundet en retsag vedr. RO designet - MortenKN - 17-01-2014 Citat:af MikkelBA » 16/01/2014 22:43 Det bliver ved snakken, da det ikke er realistisk..... Brugtpriserne er steget en del og en RM010 i titanium ligger efterhånden på +200K brugt (med enkelte undtagelser) og dertil kommer nok branchens mest sindssyge servicepriser, når vi snakker ret basale time/date værker. Så altså man skal sgu være ved muffen før det holder. Der er ikke meget sjov i at ha sådan et ur, hvis man ikke har råd til at holde mekanikken ved lige.... Lidt som at købe en Lambo og ikke have råd til at skifte bremser på pisset. Jeg holder mig til Rolex og når trangen til lidt high-end melder sig, så blir det nok ved AP.... Re: AP har netop vundet en retsag vedr. RO designet - peterkaa - 17-01-2014 Hedegaard Skrev: DAYMN! DET SER GODT UD! Er det en ltd. edit. eller hvordan hænger det sammen? Re: AP har netop vundet en retsag vedr. RO designet - HG - 17-01-2014 Lækker, monster lækker klokke :-) stort tillykke med det Re: AP har netop vundet en retsag vedr. RO designet - MikkelBA - 17-01-2014 MortenKN Skrev:Citat:af MikkelBA » 16/01/2014 22:43 All right, ville blot lige høre om der stadig var planer eller om de var skudt ud Re: AP har netop vundet en retsag vedr. RO designet - TimeToWatch.dk - 17-01-2014 Super sprød model. Et af de AP'er der i min bog giver mest smæk for skillingerne. Koster jo ca. det samme som et plain 15300 på brugtmarkedet. RM er for de fleste af os stort set uopnåeligt. Servicepriserne holder også mig fra at prøve. Jeg betaler gerne en seriøs sjat i service, men vil også have noget for pengene, få at et alm. service på et RM05/RM10 koster +20 k hører ingen steder hjemme. Der er INTET i det værk der gør det skal koste mere end max. 6-8 k. Så hellere noget 18 K AP/PP når vi snakker +200 k klokker /Mads |