|
Speedmarster - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Omega (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=80) +--- Tråd: Speedmarster (/showthread.php?tid=64822) Sider:
1
2
|
Speedmaster reduced - Xam - 28-12-2005 Jeg har været den tilfredse ejer af et Speedmaster Reduced 3510.50 , som altså kun måler 35,5 mm i diameter mod vistnok 38,5 mm når det gælder det rigtige måneur. Jeg solgte faktisk uret igen, fordi jeg syntes det var for kleint til mine store arme Måden det var vedhæftet på betød, at modulet ofte gik løs, og urmageren havde foretaget tilbagevendende reparationer med utilfredse kunder til følge så nu holdt han sig langt fra det. Jeg oplevede dog ikke problemer i de tre år jeg var ejer. Glasset var til gengæld ganske modtageligt over for ridser, hvilket dog kan poleres væk, evt. hos en urmager. Jeg fik solgt uret til en nordmand via vintage-ure. I dag er jeg den lykkelig ejer af et sort planet ocean i den "lille" model i stedet for. |