|
Omegamania katalog på Lauritz - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Omega (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=80) +--- Tråd: Omegamania katalog på Lauritz (/showthread.php?tid=75205) |
Re: Omegamania katalog på Lauritz - KimT - 09-01-2011 Speedy Skrev:PS. Jan Kirk var så venlig at donere en 10-15 Omegamania kataloger da jeg arrangerede urmøde på Frederiksberg, de endte med at blive solgt på auktion om aftenen. Endnu en grund til at møde op til urmøder, GTG mvDet var også der jeg erhvervede mig et Re: Omegamania katalog på Lauritz - Hans Jørgen - 09-01-2011 Jeg vil gerne deltage i Ur-Rally 2011, men er måske ikke den rette til at stå for arrangementet da jeg ikke har været med ved de to tidligere (og har pt nok at se til med arbejde, nyfødt, 2 andre børn, hund,...) Men bare det bliver i Danmark og planlagt i god tid kan jeg, og de fleste vel der ønsker det deltage Re: Omegamania katalog på Lauritz - baun - 10-01-2011 550 kr + salær, hammerslag og evt. forsendelse.... Men det er også et super katalog, som jeg selv bruger som opslagsværk fra tid til anden. Ur Rally 2011 - er der ikke noget med Fyn denne gang? eller løber det ud i sandet? vh Baun Re: Omegamania katalog på Lauritz - Geodoc - 10-01-2011 Baun Skrev:550 kr + salær, hammerslag og evt. forsendelse....... helt enig, og fotografiernes professionelle kvalitet, kan ikke berømmes nok. Baun Skrev:Ur Rally 2011 - er der ikke noget med Fyn denne gang?Det bør ikke løbe ud i sandet, når der allerede nu er doneret et Omegamania katalog til auktionen Med venlig hilsen - Geodoc Re: Omegamania katalog på Lauritz - KimT - 10-01-2011 Baun Skrev:Ur Rally 2011 - er der ikke noget med Fyn denne gang?Jeg mindes 3 fynboer, som stod i Silkeborg og fortalte at de nok skulle arrangere 2011. I ved hvem I er Re: Omegamania katalog på Lauritz - Borgbjerg - 10-01-2011 Jeg er helt sikkert også interesseret i: - Omegamania - Omega - A Journey through Time Kan vi gå sammen om indkøb og eventuelt spare lidt penge? Mvh John Borgbjerg Re: Omegamania katalog på Lauritz - Bartsimp - 11-01-2011 Baun Skrev:Ur Rally 2011 - er der ikke noget med Fyn denne gang? Jeg tilbød til UR 2010 at kunne stå for lokaler, ned til åen i Odense, dette står jeg stadig inde for. (ikke overnatnings muligheder) Måske kunne man snakke med Ragnar om en fremvisning + måske en smule økonomisk hjælp. Mvh Thomas Re: Omegamania katalog på Lauritz - Geodoc - 11-01-2011 bartsimp Skrev:... det lyder rigtig godt. - Hvis der ikke er parkeringspladser, lægger jeg blot til i Odense Å med denne:Baun Skrev:Ur Rally 2011 - er der ikke noget med Fyn denne gang?Jeg tilbød til UR 2010 at kunne stå for lokaler, ned til åen i Odense, dette står jeg stadig inde for. (ikke overnatnings muligheder) ![]() ... der er plads og bæreevne til yderligere 4 personer Når der "formerer sig" en organisations gruppe, er jeg gerne behjælpelig med at oprette en "sticky" på forum. - Tak for det "opflagede" initiativ. Med venlig hilsen - Geodoc Re: Omegamania katalog på Lauritz - Bartsimp - 11-01-2011 Geodoc Skrev:Når der "formerer sig" en organisations gruppe, er jeg gerne behjælpelig med at oprette en "sticky" på forum. - Tak for det "opflagede" initiativ. Så lidt Re: Omegamania katalog på Lauritz - hannover_dk - 12-01-2011 Odense lyder jo ret midt i landet - en del kan måske klare sig med taxi til Odense banegård og videre til Jylland/København frem og tilbage - selv ret sent aften? vh |