Urdebatten / Urforum
TIL LYKKE TIL RUNESS - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: TIL LYKKE TIL RUNESS (/showthread.php?tid=78271)

Sider: 1 2 3

Re: TIL LYKKE TIL RUNESS - Lars - 20-04-2013

Geodoc Skrev:
kristofferJ Skrev:Er det i 100m løb?
Kan vi ikke få lidt info på banen Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
İmage
... nu må Rune se at få opdateret sin profil, da han ikke længere er urmagerlærling.

Med venlig hilsen - Geodoc

Desværre Torben.
Sådan forholder det sig ikke i den virkelige verden, men hvornår hans læretid er slut ved jeg ikke, men du kan godt have bestået din svendeprøve og stadig være lærling, det kommer an på hvornår lærekontrakten er underskrevet/lavet, det er fra den dato at læretiden tæller... også x-antal år frem i tiden.
Mon ikke Runess selv kommer lidt på banen og forklarer, han skal jo også ind på Københavns rådhus og have håndtryk af Dronningen, jo, jo fint skal det være, sådan plejer det ihvertfald at være med medalje modtagerne...fra alle fag, mener det er en gang årligt det sker, ret mig hvis jeg er forkert på den... Icon_e_wink

Re: TIL LYKKE TIL RUNESS - RunesS_phpbb3_import15750 - 20-04-2013

Mange tak, for lykønskningerne!

Jeg har altid sagt "Sølv, intet mindre", gennem uddannelsen, men til tider holdt jeg det mere som et symbolsk mål end et reelt, da sølvmedaljen er en omgærdet størrelse (Siden karakterene og medaljerne blev genindført en gang i 80'erne har kun en person scoret fulde point, og dermed sølvmedaljen).

Derfor er jeg, selvsagt, utrolig stolt af at have opnået den. Det var en ekstatisk aften, da vi fik karakterer!

Og som Lars påpegede er jeg lærling et stykke tid endnu, frem til sensommeren.

Re: TIL LYKKE TIL RUNESS - doxa300 - 20-04-2013

Kæmpe tillykke

Sølvmedalje er en helt utrolig flot præstation.

Jeg tror ikke hovedparten af brugerne ved hvad det betyder, læs lige hvad Rune skriver. Han er den er nr. 2 siden medaljerne blev genindført, hvilket sætter det i endnu større relief. Og ikke noget med 100 meter løb, håber det var en spøg, for dette er den højeste udmærkelse inden for håndværksfagene. (der findes ingen Guld medalje, sølv er det højeste)

Tak Rune, for nu ved vi der er håb for alt det gamle skrammel (eller guld alt efter hvem der ser på det) vi gå og samler sammen! Icon_e_wink

Re: TIL LYKKE TIL RUNESS - baun - 21-04-2013

Ja, jeg har spurgt lidt rundt omkring og sølvmedalje er bare "outstanding". Noget der bliver bemærket i urmagerkredse også udenfor DK og som ikke sker hvert årti.

Det er super Rune. Ja, faktisk mere end det. Det er faktisk fantastisk. Stort tillykke.

Stort tillykke herfra.

vh Baun

Re: TIL LYKKE TIL RUNESS - TDN - 21-04-2013

Stort tillykke!

Især når man hører hvor sjælden en sølvmedalje er !!!

Mvh. Thomas

sådan - Camaro - 21-04-2013

tillykke
nu står alle døre åbne i hele urverdenen. flot

mvh jan

Re: TIL LYKKE TIL RUNESS - Larsb - 22-04-2013

tillykke Rune. Det bliver spændende at følge, hvad det kan udvikle sig til.

Med venlig hilsen

Re: TIL LYKKE TIL RUNESS - morten b - 09-05-2013

STORT TILLYKKE!!!

Hold kæft hvor er det flot gået!!!!

Re: TIL LYKKE TIL RUNESS - Bjarne - 09-05-2013

Og også tillykke herfra Rune, en imponerende indsats som du med rette kan være stolt af.

Re: TIL LYKKE TIL RUNESS - TioMalo - 10-05-2013

Lidt forsinket tillykke fra prærien, Rune.
Godt gået.

Vh. John