|
F.P. Journe - fra øv til wow! - nu er uret tilbage på armen! - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: F.P. Journe - fra øv til wow! - nu er uret tilbage på armen! (/showthread.php?tid=82275) |
F.P. Journe - fra øv til wow! - cfnissen - 01-02-2018 (31-01-2018, 11:40 PM)stenstrupigen Skrev: Superservice koster på alle fronter. Ja, det er jeg rent ud sagt også lidt spændt på....håber på lidt fleksibilitet her... Men nu skal uret lige derned. Seneste status er, at FedEx har lavet standardnummeret med ikke at ville efterlade pakken, som ellers kunne være landet i går. Nu bliver den forhåbentligvis leveret på mit kontor i morgen. Suk. Claus Sent from my iPhone using Tapatalk RE: F.P. Journe - fra øv til wow! - Stensbjerg - 01-02-2018 K (31-01-2018, 11:40 PM)stenstrupigen Skrev:(31-01-2018, 05:59 PM)Stensbjerg Skrev:(30-01-2018, 11:01 PM)KlausM Skrev: Det tegner godt. En bajer på at de dækker alle omkostninger! Historier/påstande er der nok af Jeg sætter gerne en pils op imod dem som siger at dette fix/service Ikke kommer til at stå Claus i over 10k... F.P. Journe - fra øv til wow! - cfnissen - 02-02-2018 Så kom FedEx... Og kassen ser ud til lige præcis at være stor nok til uret...;-) ![]() Så er det om at få pakket og få FedEx til at hente. Og lige checke forsikrings-rammerne for forsendelsen. To be continued... Claus Sent from my iPhone using Tapatalk RE: F.P. Journe - fra øv til wow! - Larsb - 02-02-2018 Jeg er spændt som en gammel paraply RE: F.P. Journe - fra øv til wow! - stenstrupigen - 04-02-2018 Citat:Historier/påstande er der nok af Prisen for fuld service er ca. 8.400 kr i Schweiz + transport af uret. Det er ikke så galt når man tænker på de matrialer uret er lavet af. F.P. Journe - fra øv til wow! - cfnissen - 04-02-2018 Spændende. Lyder rimeligt(ish) - men lad os se. ‘Moment of truth’ kommer jo på et tidspunkt. Indtil videre ingen beløb i kommunikationen. Ser om jeg kan få FedEx mobiliseret til afhentning i morgen. Claus Sent from my iPhone using Tapatalk F.P. Journe - fra øv til wow! - cfnissen - 05-02-2018 Så røg uret afsted til Frankrig. Jeg kunne mærke, at uret var lidt nervøs for sin kommende rejse. Bare se på billedet. ![]() Og det så ikke helt tilfreds ud efter at have fået rejsetøjet på :-) ![]() FPJ holder standarden må man sige. Jeg havde lige 5 minutteres paranoia inden FedEx kom mht. forsikring, da FedEx medarbejderen ikke mente at der var forsikring på. 11.54 skriver jeg og 12.08 kommer svaret. ![]() Nu er det bare at vente på dommen og det tilhørende beløb samt turn-around tiden. Spændende... Claus Sent from my iPad using Tapatalk RE: F.P. Journe - fra øv til wow! - Stensbjerg - 05-02-2018 Jeg er sikker på at de alle fronter blæser vores sokker af, På en alene positivt måde. RE: F.P. Journe - fra øv til wow! - gmt-geek - 06-02-2018 Mit bud er ml. 0 og en 5k seddel.... Men spændende bliver det ligegyldigt hvad at høre hvad det ender med! Under alle omstændigheder er det en mega fed klokke og virke det skal den! Vh. Jon F.P. Journe - fra øv til wow! - cfnissen - 06-02-2018 Så er uret i Paris. Modtog bekræftelse pr. mail her til morgen. Jeg skrev derefter til dem for at spørge om prisen på en ny rem. Svaret kom prompte - det tog 6 min. denne gang....og indeholder dels en bekræftelse af at det kommer til at koste noget og dels lidt om indholdet af et service. ![]() Spændingen stiger. Claus Sent from my iPad using Tapatalk |