|
Helson Shark Diver (messing) - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Japanske mærker og micromærker (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=71) +--- Tråd: Helson Shark Diver (messing) (/showthread.php?tid=61629) |
Re: Helson Shark Diver (messing) - Claus Tukjær - 28-07-2014 gmt-geek Skrev:Fedt ur....!Det kan heller ikke gå helt galt, Jon. Re: Helson Shark Diver (messing) - gmt-geek - 28-07-2014 CT-Watches.dk Skrev:gmt-geek Skrev:Fedt ur....!Det kan heller ikke gå helt galt, Jon. nej det et godt nok en god pris - og når man nu alligevel har 8-10 heroic18 remme liggende i den rigtige størrelse så er det vist en no brainer! du har bestilt hos dem flere gange claus - plejer de at være længe om at få varen skudt afsted med fedex? vh. jon Re: Helson Shark Diver (messing) - Claus Tukjær - 28-07-2014 Mit er afsendt i dag. Det er faktisk kun anden gang jeg handler med dem. Re: Helson Shark Diver (messing) - Henrik A - 28-07-2014 De plejer at afsende indenfor 24 timer, sådan er det da gået de gange jeg har handlet der. Re: Helson Shark Diver (messing) - gmt-geek - 28-07-2014 CT-Watches.dk Skrev:Mit er afsendt i dag. Det er faktisk kun anden gang jeg handler med dem. oki takker det er da ok hurtigt, så ryger mit nok afsted i morgen eller onsdag! håber nemlig at jeg kunne have det fredag da jeg smutter på lidt ferie lørdag morgen.. nå men ellers går det nok også alligevel vh jon Re: Helson Shark Diver (messing) - Glatnakken - 28-07-2014 Mit er også afsendt i dag, men forventet levering d. 30/7 - det befinder sig i øjeblikket i transit FedEx skulle håndtere fortoldning inden levering. Er der nogen der har erfaring med hvor længe der går før man får told regning og gebyr fra FedEx ? Re: Helson Shark Diver (messing) - Black Seal - 28-07-2014 Det sidste ur jeg købte hos Helson gik igennem hos Fedex uden told. Ved de andre er der gået en lille uge. Re: Helson Shark Diver (messing) - Sub-erman - 28-07-2014 Black Seal Skrev:Henrik A Skrev:Men Torben, det er vel også den vej det hele går? (desværre) Har haft 20 års jubilæum som erhvervsdykker og må sige at du er HELT galt på den mht Rolex som dykkerur. 8/10 af alle de ure mine kollegaer bærer/bruger er Rolex. Bortset fra En knækket pin/lænke har jeg aldrig hørt om fejl på Rolex under dyk...Aldrig!! Fx Omega Planet Ocean har i erhvervsdykkerkredse ry for at have problemer med heliumventilen ift trykkammer. Undskyld, at jeg lige kom lidt off-topic, men den salgs udsagn må jo ikke stå alene!! Re: Helson Shark Diver (messing) - Black Seal - 28-07-2014 Sub'erman Skrev:Black Seal Skrev:Henrik A Skrev:Men Torben, det er vel også den vej det hele går? (desværre) Det virker sikkert helt perfekt, men hvis de kunne bygge det ultimative dykkerur, så tror jeg de gerne så det bygget på en anden måde. Men det er bare mig. Re: Helson Shark Diver (messing) - Sub-erman - 28-07-2014 Ja!! 50-55 mm cyanblå skive kæmpe Orange minutviser påsvejsede pins bezellås m.m. |