|
Nyt Seiko til mig... - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Japanske mærker og micromærker (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=71) +--- Tråd: Nyt Seiko til mig... (/showthread.php?tid=70094) |
- Proxi - 17-10-2008 Joepete Skrev:Proxi, de kontakter dig. Du kan så sende faktura, auktionspapirer el. lign. via e-mail eller almindelig snail-mail.Super, er det nok at vise screenshot fra først paypal og derefter fra min netbank så de kan se det hele hænger sammen? Og hvis jeg får brevet i morgen, er det så muligt at have uret inden fredag tror du? - Joepete - 17-10-2008 Da jeg fik brevet, lavede jeg et link til den ebay auktion jeg havde vundet, samt vedhæftede en PayPal kvittering. Uret blev frigivet dagen efter PostDanmark havde modtaget mine oplysninger, og jeg havde uret tre dage efter jeg havde sendt tingene. Husk dog at være omhyggelig med at indføre sagsnummeret i besked feltet. - Proxi - 17-10-2008 Joepete Skrev:Da jeg fik brevet, lavede jeg et link til den ebay auktion jeg havde vundet, samt vedhæftede en PayPal kvittering. Uret blev frigivet dagen efter PostDanmark havde modtaget mine oplysninger, og jeg havde uret tre dage efter jeg havde sendt tingene. Husk dog at være omhyggelig med at indføre sagsnummeret i besked feltet.Mit er bare ikke købt over eBay :/ Mit er købt sådan halvt privat, dvs gennem en watchuseek-annonce, men han har også en hjemmeside han sælger fra. Så har taget et screenshot af det fra watchuseek + paypal + min netbank, så må det være nok? Nogen der ved om de arbejder om lørdagen? - hannover_dk - 17-10-2008 Joepete Skrev:Da jeg fik brevet, lavede jeg et link til den ebay auktion jeg havde vundet, samt vedhæftede en PayPal kvittering. Uret blev frigivet dagen efter PostDanmark havde modtaget mine oplysninger, og jeg havde uret tre dage efter jeg havde sendt tingene. Husk dog at være omhyggelig med at indføre sagsnummeret i besked feltet.Ja - jeg har også lidt indtryk af at et link til den oprindelige auktion eller sælger link hvor prisen fremgår - meget gerne samme med screenshot - speeder tingene op. Man kan jo faktisk med lidt snilde nemt ændre beløbet ved at kopiere over i andre programmer og så tage screen shot - det svarede en tolder mig faktisk - så han var glad for OGSÅ at have linket hvis han ville kontrollere. Jeg tror du skal regne med mindst 3 dage fra du giver dem papiret. Med venlighed og samarbejde kommer du givet længst vh - Proxi - 17-10-2008 Ja okay, linker til siden også så - Joepete - 17-10-2008 Og vi glæder os til at se billeder af uret ! Smid nogle ind når du får det - Proxi - 17-10-2008 Joepete Skrev:Og vi glæder os til at se billeder af uret ! Smid nogle ind når du får detDet ene er måske ikke lige noget ved for alle på forumet, men det andet er lidt mere diskret - Joepete - 17-10-2008 Bare tag billeder - så skal vi nok selv afgøre om det er noget for os - Proxi - 20-10-2008 Hmm hvordan ved man om det materiale man har sendt til dem er godt nok? Skriver de når de har læst ens mail, eller bliver pakken bare sendt? - Joepete - 20-10-2008 Du kan følge lidt med, hvis du har et track and trace nummer. Ellers er der ikke så meget andet at gøre end at vente. Har du imidlertid sendt både auktions"papirer" og PayPal kvittering, ja så har du sendt alt relevant materiale. Så burde der kun gå max tre dage inde pakken afsendes fra grænsekontoret, derfra yderligere max 2 dage til din adresse. |