|
Jeres mening (nu med billeder) - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Jeres mening (nu med billeder) (/showthread.php?tid=80132) |
RE: Jeres mening - jacobzimmer - 07-07-2015 (07-07-2015, 03:18 PM)dwndler Skrev: Jeg kan se, at jeg er en hel side forsinket. Sådan kan det gå arbejde blander sig i hobby (07-07-2015, 03:31 PM)TioMalo Skrev: "Og du har helt ret, pengene i et rolex ure er næsten sikre(medmindre verdensøkonomien kollapser)" Nååå, så er det derfor du gemmer på et par rolex ure, du er klar. ''Næste afsnit af doomsday preppers snakker vi med jydske John som er sikke på hans ure kommer til at redde ham'' RE: Jeres mening - Miwes - 07-07-2015 Hvordan ligger det med disse ure, som ikke har papirer...jeg er godt klar over at prisen så er noget lavere, men er der en regel for tab, når et Rolex kommer uden papirer ? Man skal vel også være på dupperne omkring hvor sådan et ur uden papirer stammer fra ? RE: Jeres mening - P.N. - 07-07-2015 Man kan komme i tvivl om det er urinteresse eller pensionsopsparing der dyrkes P.N. RE: Jeres mening - jacobzimmer - 07-07-2015 (07-07-2015, 03:57 PM)P.N. Skrev: Man kan komme i tvivl om det er urinteresse eller pensionsopsparing der dyrkes (07-07-2015, 03:50 PM)Miwes Skrev: Hvordan ligger det med disse ure, som ikke har papirer...jeg er godt klar over at prisen så er noget lavere, men er der en regel for tab, når et Rolex kommer uden papirer ? Altså jeg har før set denne ref. fra samme år uden b&p til 27k, mest fra private på udenlandske forums(tyskland har skarpe priser IMO) Handlen kommer til at foregå hos en meget garvet privat sælger i Aalborg (vil ikke udlevere nogen personer, så ingen nævnt ingen glemt). Uret er desuden serviceret for 6 måneder siden, papirer på det haves RE: Jeres mening - Miwes - 07-07-2015 Det lyder godt og det er da også mit indtryk at der er rigtig mange reelle sælgere og måske du finder dit "drømme-ur" som giver daglig glæde. Som jeg siger, man kan jo klare sig med et godt ur og så er der ikke alt det bøvl med at vælge Men ligemeget hvad, så er der en masse glæde i jagten og håber du får et fedt ur Nu valgte jeg jo et Panerai, men har ofte tænkt om der skulle prøves et af de lidt større Rolex RE: Jeres mening - jacobzimmer - 07-07-2015 Er meget enig i at ét godt ur er nok. Det har jeg fået bevidst, da jeg ikke har gået med andet end min tudor siden jeg fik det. Og skulle jeg ikke flytte hjemme fra indenfor det næste års tid, så var min opsparing da brugt på en Panerai 111, den er død lækker Jeres mening - Kristofferj - 07-07-2015 Lad for Guds skyld være med at købe din egen lejlighed. Det er stort sort hul, der sluger alle ens urpenge. :(:( Jeres mening - peterkaa - 07-07-2015 (07-07-2015, 04:24 PM)Kristofferj Skrev: Lad for Guds skyld være med at købe din egen lejlighed. Det er stort sort hul, der sluger alle ens urpenge. :(:( Hørt. RE: Jeres mening - jacobzimmer - 07-07-2015 (07-07-2015, 04:24 PM)Kristofferj Skrev: Lad for Guds skyld være med at købe din egen lejlighed. Det er stort sort hul, der sluger alle ens urpenge. :(:( Tak for det gode råd! Jeg tror jeg venter lidt med en ejerlejlighed, og starter med at leje noget. Jeg er trodsalt kun 18 år, og min opsparing er sku ikke stor nok til de vil låne mig pengene alligevel Jeres mening - Kristofferj - 07-07-2015 God plan! |