|
Rolex image - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Rolex og Tudor (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=68) +--- Tråd: Rolex image (/showthread.php?tid=60985) |
Re: Rolex image - guru1313 - 23-03-2014 AL2O3 Skrev:guru1313 Skrev:Citat: Ham den smarte på cafeen virker jo ikke smart, rig og succesfuld pga. af et Rolex ur. Han er jo nødt til at have dyre sko, tøj briller etc. og han venter nok ikke på linje 250S når han skal hjem fra amager torv. Han har sikkert valgt det ur der passer prismæssigt til ALLE de andre ting han har og fred være med det. Ja, det gjorde jeg vist Sorry. Re: Rolex image - AL2O3 - 23-03-2014 guru1313 Skrev:Ja, det gjorde jeg vist No prob. Vi er jo enige Re: Rolex image - TimeToWatch.dk - 23-03-2014 Jeg var forleden til et arrangement hos Paustian i Aarhus, hvor Klarlund (Ronnie, Lars og Stig) var med og præsenterede nogle ure. Her var det faktisk sjovt at se hvilke ure folk bar. Der var forsvindende få Rolex, men derimod mange Panerais og IWC'er. Desuden Omega, AP og et par Breitlings. De helt unge havde div. mærkevareure på som CK. Mit indtryk er at Rolex ikke længere er helt så "se mig" agtig som det har været. Flertallet af de Rolex jeg sælger er ikke til disse smart ass typer. 95 % af køberne af Rolex ure er helt alm. mennesker med hang til god kvalitet. De køber uret for deres egen skyld og ikke for flash effekten. Vi kender alle typen der skal have et dyrt ur for show-off skyld, og ikke helt har midlerne til at købe det. Vi kalder dem "juice-pressere" (I må selv regne ud hvorfor /Mads Re: Rolex image - khbk - 23-03-2014 Man har ikke nødvendigvis succes, fordi man har et Rolex. Man kan også have succes, uden at have et Rolex. Men man FØLER man har succes, når man har sit Rolex på! ![]() Ups - forkert billede / Kristen Re: Rolex image - T.Hansen - 23-03-2014 Prøver lige igen, dette var hvad jeg skrev omkring guld og succes, intet omkring Rolex, men derimod folks trang til at vise omverdenen deres succes :læs: Der findes jo heldigvis mange forskellige mennesker, og ind i mellem dem som har masser af guld og succes, uden nogen trang til at flashe det til omverdenen Re: Rolex image - berg - 23-03-2014 Jeg solgte et af mine gamle subs (16610) til en fyr på Sjælland... Det sidste han spurgte mig om inden han gik var "-hvor tit skal jeg skifte batteri?" Så kan i selv regne jer frem til købsmotivet for denne herre... Jeg vil godt lægge hovedet på blokken og påstå at denne type købere findes der mange af hos Rolex... Netop fordi det er et brand som alle kender og det er et brand som for de fleste udstråler $$$... Det eneste dette vidner om er, at Rolex er fucking skarpe til marketingdisciplinen! Re: Rolex image - Stensbjerg - 23-03-2014 berg Skrev:Jeg solgte et af mine gamle subs (16610) til en fyr på Sjælland... Det sidste han spurgte mig om inden han gik var Re: Rolex image - Henrik A - 23-03-2014 Citat: Det var jeg ikke klar over, hvor har du den oplysning fra? Re: Rolex image - Stensbjerg - 23-03-2014 Det er ihvertfald mange mennesker der i så fald er tale om, Så der er grobund for at Omega kan sælge en hulens masse ure på det marked. Re: Rolex image - TioMalo - 23-03-2014 Citat:Det var jeg ikke klar over, hvor har du den oplysning fra?Fra flere herboende mainland-kinesere, jeg kender og flere magasin- og blogartikler om den kinesiske urmarked. MEN, Hong Kong kinesere er 100% for Rolex. Vh. John |