Urdebatten / Urforum
Hjælp, mit ur er utæt! - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Hjælp, mit ur er utæt! (/showthread.php?tid=65458)

Sider: 1 2 3 4 5

God service fra Klarlund. - Tintinoman - 09-10-2006

Kære alle.

Har lige haft mit ur til en garanti reparation hos Klarlund. Det gik ikke rigtigt og gangreserven holdt ikke helt. Jeg indleverede det i torsdags og de ringede her til morgen og fortalte at nu var det klar.

Uret manglede noget fedt nede ved den mekanisme som kører gangreserven. Talte med urmageren som havde lavet mit ur, som vist nok var det første Panerai, som de har set på. Han svarede på alle mine spørgsmål og det var rart.

Mht. det autoriserede værksteds rep. af garanti, så er det gældende for ure som er købt hos Klarlund og ikke andre steder, hvor man af forskellige årsager får tingene billige. De vælger derfor selv, at betale for disse rep. i garantien, så kunden ikke skal vente med sit ur, når det skal sendes til Holland. De får nemlig ikke dækket udgifterne på garanti rep. Da skal urene sendes ned til Panerai. Så jeg er da glad for, at mine Panerai's på nær et, er købt og betalt hos Klarlund og derfor har glæde af den fremragende service jeg har fået.

Vi må som ejere af Panerai være glade for, at de nu har fået autorisationen til at udføre service efter at garantien er udløbet. Så kan man få et seviceeftersyn lavet på 2-4 uger, imod........ ja gider ikke at skrive det, den tid det tager for Panerai.

Ved jo også at andre urmærker også har lange servicetider, så man skal nok ikke smide alt efter Panerai.

Torben

P.s. Ved godt jeg under Panerai forum har skrevet lidt kritik, men det var af en af medarbejderne i butikken, som burde behandle sådanne dyre ure bedre.

- sscnapoli - 15-10-2006

Hej igen. Vil bare lige afslutte føljetonen.

Efter at have haft fat i flere forskellige personer hos Richemont i Amsterdam, der ikke rigtig vidste hvordan sagen skulle håndteres, endte det torsdag ud med en pludselig og imponerende undskyldning fra deres side. De beklagede meget og indrømmede at det var en klokkeklar fejl, at servicen blev krævet betalt på et så nyt ur.
Så fredag blev uret afhentet hos Klarlund - i perfekt stand med ny skive og nye visere og fuldstændig nypudset Icon_e_smile Og har haft det klistret på armen siden!!
Alt i alt en temmelig lang og halvfrustrende proces, så krydser nu bare fingre for at det er sidste gang jeg er nødsaget til at benytte mig af Panerai´s lidet imponerende service...

MVH Kim Rasmussen

- mhca - 16-10-2006

Det var da rart at høre, at de til sidst indrømmede, at det ikke kunne være korrekt, at du skulle betale.
Det gav absolut ingen mening, at de ville have dig til at betale for sådan et service på et helt nyt ur.
Godt du ikke bare accepterede og betalte beløbet Icon_smil

- Peter A - 19-10-2006

Stod faktisk inde hos klarlund forleden og overhørte en frustreret kunde og en frustreret ansat brokke sig over Panerais service og ventetid på reperationer. Ekspedienten sagde at de gerne ville have lov til at kunne reperere dem i DK men det ville Panerai ikke tillade og at det generede Klarlund at de skulle lade deres kunder vente i så lang tid...

- morgan - 19-10-2006

Peter A Skrev:Stod faktisk inde hos klarlund forleden og overhørte en frustreret kunde og en frustreret ansat brokke sig over Panerais service og ventetid på reperationer. Ekspedienten sagde at de gerne ville have lov til at kunne reperere dem i DK men det ville Panerai ikke tillade og at det generede Klarlund at de skulle lade deres kunder vente i så lang tid...

Panerai er en cirkusbiks.

Mvh Morgan

Ps. havde selv en PAM89 med antracit skive der blev leveret ny med en skade på skiven. tog et par måneder at få den hjem. suk.

- Peter V - 19-10-2006

...men når de virker er der ikke meget der slåer en PAM190 Icon_e_wink