|
Skal skal ikke? - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Skal skal ikke? (/showthread.php?tid=71676) |
Re: Skal skal ikke? - Sociologen - 02-05-2009 Jeg kan - næsten - godt følge dit argument om ét ur, der kan bruges ved alle lejligheder. Personligt vil jeg gerne have to ure: Et 'kvalitets-ur' til hverdag, arbejde, fest mv. og et 'billigere' ur, som jeg kan bruge, når der er overhængende risiko for 'beskadigelser' af uret (fysiske aktiviteter, ture i byen, ferier mv.). At valget netop er Rolex, kan jeg ligeledes fint følge. Der kan være for og imod, men Rolex er (vil jeg vove at påstå) generelt det brand blandt armbåndsure, som er omspundet med mest 'prestige'. Det kommer forhåbentligt nogle wristshots fra dig, Jacob, når du får set - og ikke mindst prøvet - uret IRL. Så kan vi andre jo være med på en 'kigger' Re: Skal skal ikke? - jacob jensen - 02-05-2009 Jeg har beateren hjemme det er min SEIKO diver den skal ikke med i en evt. handel, og så var det planen at DSeren skulle dække alt andet (vil sige når man skal i byen på den ene eller anden måde) Mit det er et valg,og et evt salg af min coste model vil gøre lidt ondt Re: Skal skal ikke? - Tukjær - 02-05-2009 jacob jensen Skrev:Jeg har beateren hjemme det er min SEIKO diver den skal ikke med i en evt. handel, Hvis du kan få penge nok for dine 2 ure (hvilket vel er lidt tvivlsomt Re: Skal skal ikke? - jacob jensen - 02-05-2009 Ud fra hvad de jeg har bliver sat til salg for og hvad DSerne står til så skulle det kunne hænge sammen(der er flere til under 45k) så din Re: Skal skal ikke? - Tukjær - 02-05-2009 jacob jensen Skrev:Ud fra hvad de jeg har bliver sat til salg for og hvad DSerne står til så skulle Fint, hvis du kan få det for dem. Så er der jo ingen hindringer..... Re: Skal skal ikke? - dreamwatch.dk - 02-05-2009 Det sidste DS jeg så, stod til 41K, så de er jo ved at være lidt nede i pris Re: Skal skal ikke? - hannover_dk - 02-05-2009 Baun Skrev:Jeg har ikke et billede af det, det må blive når jeg har været i boxen, men jo det er dette, som bare er meget flottere på sin tynde mesh lænkehannover_dk Skrev:Jeg er helt enig. Hvis det havde været et specielt ur, ![]() vh Re: Skal skal ikke? - baun - 02-05-2009 Så enkelt kan det gøres, men ikke meget smukkere. Det er er ur! vh Baun Re: Skal skal ikke? - jacob jensen - 03-05-2009 Når jeg har lovet fruen at der ikke ryger flere penge ind på urkontoen,så vil jeg ikke komme og sige ihverfald i år. Jeg ønsker heller ikke at bruge flere penge på urene,da der også er mange andre ting på vores lille "landsted" der er vigtigt for mig at få lavet. Nu gik jeg hele dagen igår og arbejde udenfor mens jeg tænkte på min evt lille urhandel, og hvis DSeren virker for mig samt at handel kan gennemføres så napper jeg sådan en DSer Det er ikke fordi at mine to ure ikke passer mig,men min coste virker ikke rigtig(syntes jeg) sammen med pænt tøj og der kan jeg godt savne en rigtig diver på armen. ROLEXs image tiltaler mig også jeg har dog mødt nogle Rolex ejere som jeg ikke ønsker at sammenlignes med bare fordi vi begge evt ejer at ROLEX. (det skal lige med at det IKKE er folk herfra forumet,men mere Erik og Anni typen Men det kommer ikke til at styr mit urvalg hvad andre folk tænker om mærket og dets image,DSeren tiltaler pga det stærke design,og fordi det er et KVALITETSUR. Det eneste jeg godt vil vise med mit ur er at jeg har taget stilling til det Re: Skal skal ikke? - gufle - 03-05-2009 Hvorfor vil du lige pludseligt have et Rolex SDDS????????????? Er du kommet i panik alderen. Jeg har kun et at sige "Get over it", hurtigt tak. Jeg tror ikke ét ur vil kunne tilfredsstille dig. Selvom det så er et Rolex SDDS Hilsen Danny |