|
Pludselig kigger en IWC AT på mig fra kassen! - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: IWC (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=75) +--- Tråd: Pludselig kigger en IWC AT på mig fra kassen! (/showthread.php?tid=59344) |
Re: Pludselig kigger en IWC AT på mig fra kassen! - HG - 02-06-2013 Hvad skal der være i den tomme plads Re: Pludselig kigger en IWC AT på mig fra kassen! - Joepete - 02-06-2013 Der kan jeg smide min Casio DW-5600 tough solar, Henrik Ja, PO´erne er noget i overtal for tiden Re: Pludselig kigger en IWC AT på mig fra kassen! - Stensbjerg - 02-06-2013 Flot kassen John men mangler du ikke en POer Håber dit led kommer inden for rimelig tid, nogle af de tider der henvises til som helt almindelige i ur branchen feks. når man har et ur til service, finder jeg helt urimelige den gik aldrig i mange andre brancher. Re: Pludselig kigger en IWC AT på mig fra kassen! - T.Hansen - 02-06-2013 John hold da op en fin samling, blandet guf kan man vist roligt sige;) Har tidligere haft min 3536 til service på dansk jord, og det ophold varede omtrent 2 uger. Hilsen Tom. Sent from my iPad using Tapatalk HD Re: Pludselig kigger en IWC AT på mig fra kassen! - Joepete - 13-06-2013 Update: så runder vi de 14 dage for bestilling af et styk lænkeled - som endnu ikke er ankommet Re: Pludselig kigger en IWC AT på mig fra kassen! - Slettegaard - 15-06-2013 Joepete Skrev:Update: så runder vi de 14 dage for bestilling af et styk lænkeled - som endnu ikke er ankommetJa, der halter det for IWC... og for den dags skyld for en del andre af luksusmærkerne. Netop på det punkt klarer Rolex aftersales sig meget bedre. Min Explorer II fik jeg poleret på en uge, mit GMT Master II Ceramic fik børstede midterled på 3 timer. Et nyt led til en Rolex Oysterlænke har Klarlund altid på lager og for den sags skyld komplette lænker. Jeg har endvidere hos Klarlund ALTID fået en fantastisk imødekommende og venlig betjening, samt fået udført mindre ting gratis eks. en ny skrue til min lænke på et tidspunkt, hvor jeg kom til at kværne kærven. Re: Pludselig kigger en IWC AT på mig fra kassen! - peterkaa - 15-06-2013 Hvilken forhandler har du bestilt leddet hos? Re: Pludselig kigger en IWC AT på mig fra kassen! - stenstrupigen - 15-06-2013 Hej, og tillykke med det superlækre ur. Jeg kommer lige lidt sent ind i debatten, men jeg tænker. Hvis du købte uret nyt, er det normalt at få et ekstra gratis led med når uret ikke passer. Mht. værket var jeg, i en anden, sammenhæng inde og kikke, og på IWC egen hjemmesideforum nævner en talsmand at der skal ikke gøres meget ud af værket fra ETA, da det er robust og fint som det er. De øsker ikke lavet noget exsotisk ud af det siger han, og det er et værk som enhver kompitent urmager kan lave, og det var det de ønskede. Re: Pludselig kigger en IWC AT på mig fra kassen! - Joepete - 15-06-2013 Jeg har bestilt led og XL gummi rem hos Ole Mathiesen. Re: Pludselig kigger en IWC AT på mig fra kassen! - Stensbjerg - 15-06-2013 Joepete Skrev:Update: så runder vi de 14 dage for bestilling af et styk lænkeled - som endnu ikke er ankommet Det er sgu skidt håber de lander hos dig meget snart John Så skal vi have nogle af dine flotte billeder. |