|
Skal skal ikke? - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Skal skal ikke? (/showthread.php?tid=71676) |
Re: Skal skal ikke? - jacob jensen - 03-05-2009 Måske der er noget panik over det men jeg tror faktisk at DSeren ville kunne dække mig ind,når vi ikke snakker beater. Men jeg er glad for divere og ROLEXs diver design er altså bare så flot i mine øjne,jeg ved godt at snakker vi om historie og teknisk formåen kan ROLEX ikke følge JLC. Men når der ikke skal flere penge ind i interessen,så må jeg sige farvel til nogle dejlige ure hvis jeg vil lande den DS. Re: Skal skal ikke? - Peter - 06-05-2009 Hej Jeg tror at du vil få svært ved at bytte de to ure ligeover for en Rolex Deepsea, ikke at de er pengene værd, men JLC og Oris er nok en lille smule sværere at sælge, end et Rolex Deepsea, så mit gæt hvis du skal gennemføre den handel, skal du nok op et sted imellem 5000 og 10000 kroner, men stadigvæk et gæt fra min side, og jeg synes stadig at du skal beholde din Oris, da den højest belaster dit urprojekt med 10000 kroner, ikke at det er småpenge, men fordi at jeg ved du elsker det ur. MVH Peter Re: Skal skal ikke? - Tukjær - 07-05-2009 Hvad endte det med, Jacob? Fik du solgt dine 2 ure? Re: Skal skal ikke? - jacob jensen - 07-05-2009 I skrivende stund venter jeg på bjarnes tilbage meldning men skal der ske en handel skal jeg have penge med,så du havde ret.(mit memovox mangler papirerne) Det er jeg så alt efter hvor mange det drejer sig om også blevet klar til,ja de standpunkter Men jeg er røget i en win win for hvad der end sker har jeg fået gået meget med mine 2 ure på seneste,og det har bekræftede mig i hvor glad jeg er for dem Stiller jeg jeg mine 2 ure op mod et ur Deep seaen så er der punkt for punkt flere + i det jeg måler ure på og som er vigtig for mig i de 2 jeg har. ROLEXet har dog et KÆMPE plus det s..... flotte design som giver mig lyst til at prøve at eje den DSer Who knows hvor det ender.....ikke mig Re: Skal skal ikke? - HG - 07-05-2009 Jeg ville mene at du kan få omkring 31-32K for JLC`en, som kommer med lænke og 1 (eller er det 2) læderremme, og ca. 10-12K for Oris`en, hvilket burde være nok til et pænt brugt SDDS`en. DU skal dog prøve det først. Størrelsen på SDDS tiltaler mig. Lænkens justeringsmuligheder tiltaler mig også. Designet er WOW WOW. Men da jeg prøvede den, var jeg skuffet over at lænkens diameter var forkert (i mine øjne) til urets størrelse og så at uret ikke sad godt på min arm, det virkede "forkert" på mig. Re: Skal skal ikke? - jacob jensen - 08-05-2009 Det var også de priser jeg havde i tankerne,jeg skal helt sikkert prøve den DSer en dag hvis den så ikke passer mig,så vil jeg stadigvæk være glad for de 2 ure jeg har. Mit memovox har orginal lænke og 2 orginale remme med orginalt foldespænde,en dejlig klokke for sure Mit ORIS ser jeg faktisk aldrig til salg så den vil jeg også mene ligger min. på 10 k Re: Skal skal ikke? - Peter - 08-05-2009 Hej Jacob Jensen Du har ret i at din Oris, kan koste cirka 10000 kroner, men JLC Memovax Master Compressor, koster uden papirer nok ikke ret meget end 25000 kroner, dog godt nok uden de eksta remme og foldespænde du har, de ting skal du bare gemme, for du for jo helt sikkert en JLC igen. MVH Peter Re: Skal skal ikke? - jacob jensen - 08-05-2009 Jeg kan ikke passe remmene omkring min arm så de skal med i en evt handel, JLC regner bare ikke med at folk med arme som mig køber deres ure Men de må trods alt også have en værdi JLC er jo ikke kendt for at forærer deres remme/foldespænde og lænker væk. Re: Skal skal ikke? - jacob jensen - 11-05-2009 Sidste opdate. Har mailet med bjarne (my watch) han kan ikke skaffe en Deep Sea pt så jeg ligge stille lige nu med den Deep Sea. Men jeg er jo stadigvæk meget glad for de ure jeg har så det går nok Re: Skal skal ikke? - Peter - 13-05-2009 Hej Jacob Jensen Når du engang får lavet en handel, skal du så ikke have lavet din profiltekst om? MVH Peter |