Urdebatten / Urforum
Jeres mening (nu med billeder) - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Jeres mening (nu med billeder) (/showthread.php?tid=80132)

Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

RE: Jeres mening - Jens - 08-07-2015

Tillykke! Forekommer mig at være en god byttehandel "opad" i den rigtige retning.
De to ure var bestemt fine, men her har du alligevel mere the real McCoy!
mvh jens

Jeres mening - jacobzimmer - 08-07-2015

Prøvede et han havde, og elskede det. Men jeg vil gerne have et fra fødselsåret :D
Synes heller ikke den gamle seadweller er for stor på mine i forvejen små håndled, den har næsten samme dimensioner som min tidligere Black Bay vil heg vædde med :D

RE: Jeres mening - pbr - 08-07-2015

(08-07-2015, 02:39 PM)jacobzimmer Skrev: Prøvede et han havde, og elskede det. Men jeg vil gerne have et fra fødselsåret :D
Synes heller ikke den gamle seadweller er for stor på mine i forvejen små håndled, den har næsten samme dimensioner som min tidligere Black Bay vil heg vædde med :D

Dimensionerne er de samme, men SeaDwelleren sidder en del højere på håndledet + vægtfordelingen er lidt anderledes også pga. dette - nogen kan lide det og andre kan ikke !!

Under alle omstændigheder, så kan jeg bedre lide den gamle SD end den nye (selvom den også er fed)  Icon_smil

Jeg var i et stykke tid på jagt efter et fra 1994, der er min søns fødeår (mit eget er 1960 og så er vi oppe i noget rigtig dyrt vintage !!) - men jeg tror vist, at jeg med mine seneste indkøb har brugt mit urbudget et par dage frem !  Icon_e_biggrin1

Man må sige du har indhentet det forsømte. Glæder mig meget til at høre om dine kommende erfaringer med aquaterra :D

Tråden bliver selvfølgelig opdaterede hvis seadwelleren er interesant :D

Jeres mening - KimT - 08-07-2015

Super handel og mht. Dweller kontra Sub, så er den tyndere profil på Sub meget mere mig og mit valg fremfor en SD any day....

RE: Jeres mening - jacobzimmer - 08-07-2015

Ja det kan også godt være det går op for mig at dimensionerne ikke er så meget mig. Men jeg tvivler efter at have gået med Tudor'en i en del tid. Det her ur noget er virkelig begyndt at blive noget forvirrende noget..

RE: Jeres mening - BadHamster - 08-07-2015

Tillykke med dit første Rollie Icon_Up Icon_blink

Jo tak!! Er indtil videre yderst tilfreds :D

RE: Jeres mening - Miwes - 08-07-2015

Tillykke med dit Rolex og jeg er spændt på at følge dig i din beslutning og om sådan et Rolex kan give dig den helt rette feel på den lidt længere bane.

(08-07-2015, 09:33 PM)Miwes Skrev: Tillykke med dit Rolex og jeg er spændt på at følge dig i din beslutning og om sådan et Rolex kan give dig den helt rette feel på den lidt længere bane.

Er mindst ligeså spændt som dig. Tudor'en føles som et ur der er dobbelt så dyrt, da vægten vel er ca. 180 mod 250 gram. Plus de solide links. Vi må se!!