Urdebatten / Urforum
Jeres mening (nu med billeder) - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Jeres mening (nu med billeder) (/showthread.php?tid=80132)

Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

RE: Jeres mening - KimT - 08-07-2015

Bare vent til du har gået med det et stykke tid, så opdager du hvor meget mere komfortabelt (efter min mening) det er på armen, netop pga. den lavere vægt Icon_blink  Jeg har gennem mange år været igennem rigtig mange ure - store som små - og der er intet jeg har været så glad for at have på armen som et klassisk Rolex. Jeg troede egentlig at de nyere keramiske Rolex var mere mig pga. de åbenlyse forbedringer og det faktum at de virker lidt større med den nye kasse, men i dag kan jeg ikke forestille mig at gå med andet end de tidligere modeller, som f.eks. det du har hentet hjem.

Jeres mening - jacobzimmer - 08-07-2015

Tror du har ret. Det er bare underligt at gå med et ur man ved der føles så let, til tider skrøbeligt. Også alligevel vide at det kan klare alt hvad man kommer til at udsætte det for .. :D

RE: Jeres mening - Miwes - 09-07-2015

(08-07-2015, 11:22 PM)jacobzimmer Skrev: Tror du har ret. Det er bare underligt at gå med et ur man ved der føles så let, til tider skrøbeligt. Også alligevel vide at det kan klare alt hvad man kommer til at udsætte det for .. :D

Styrken på uret skal man ikke tvivle om og tænk på de gamle Rolex der har siddet et liv på armen, og som stadig tikker løs. Jeg tror mere din udfordring består i at læne dig tilbage og bare nyde det og ikke som jeg desværre ofte gør, nemlig at være alt for forsigtig med mine ure og tænker på ikke at der må komme mærker i dem, for hvis de nu skulle videre....du ved hvad jeg mener  Icon_blink

Desværre er jeg landet der atter med mit Panerai, som jeg sidst med min Pam 87, gik og tænkte på at det nok skulle videre på et tidspunkt. I stedet for bare at give det status som mit ur resten af livet  Icon_head

Jeres mening - jacobzimmer - 09-07-2015

Du har ret ! Men da jeg fik min tudor begyndte jeg for alvor at bruge mine ure uden at tænke over det. Det samme med min rolex, de første skrammer er jo lavet og jeg tænker ikke så meget på gensalgsværdi som dig heller :D

RE: Jeres mening - KimT - 09-07-2015

(09-07-2015, 11:10 AM)Miwes Skrev: Jeg tror mere din udfordring består i at læne dig tilbage og bare nyde det og ikke som jeg desværre ofte gør, nemlig at være alt for forsigtig med mine ure.......
Jeg har det netop sådan med mit Sub - altså at jeg ikke tænker over at det er på armen ligegyldig hvad jeg foretager mig og sikke en befrielse det er :-)

Jeres mening - jacobzimmer - 09-07-2015

Fik det på samme måde med min tudor, og også rolex nu. En uendelig dejlig følelse!!

Jeres mening - jacobzimmer - 10-07-2015

Status: pt. er jeg stadig dybt imponeret over uret, og det har faktisk ikke været af siden, heller ikke om natten eller i foregårs da jeg badede i Vesterhavet :D

RE: Jeres mening - fishfillay - 10-07-2015

Tillykke med det. Jeg har det på helt samme måde med mit 114060. Det er mit "default" ur og bliver brugt til alt uden bekymringer. Sover dog ikke med ur om natten. Icon_smil

RE: Jeres mening - jacobzimmer - 10-07-2015

(10-07-2015, 01:51 PM)fishfillay Skrev: Sover dog ikke med ur om natten. Icon_smil

Gør jeg heller ikke normalt, men jeg lagde slet ikke mærke til det sad på Icon_e_surprised

RE: Jeres mening - Stensbjerg - 10-07-2015

Præcis sådan jeg har det med min MMer,
Det er bare med og brokker sig aldrig. Icon_cool

Min Promaster der imod har en figur,
Der gør at det aldrig helt forsvinder på armen. Icon_e_biggrin1