|
Coating på ydersiden ? - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Coating på ydersiden ? (/showthread.php?tid=59301) Sider:
1
2
|
Coating på ydersiden ? - Stensbjerg - 19-05-2013 Til vores cafe træf havde vi en lille snak om emmet, og der var lidt delte meninger om hvor meget lys producenterne havde haft i pæren da de kom på ideen. Efterfølgende kom jeg til at tænke på hvordan holdningen er på selve forummet, så derfor denne lille afstemning. Re: Coating på ydersiden ? - Claus Tukjær - 19-05-2013 Jeg foretrækker coating på ydersiden...... Re: Coating på ydersiden ? - Stensbjerg - 19-05-2013 Det gør heller ikke mig noget hvis uret ellers tiltaler mig, præcis som jeg heller aldrig kommer til at forstå at man kan have noget imod Seiko "plexi" løsninger på deres MM modeller. Re: Sv: Coating på ydersiden ? - KimT - 19-05-2013 Jeg foretrækker et ur uden, men det er ikke en dealbreaker for mig. Sendt via Tapatalk Re: Coating på ydersiden ? - Henrik A - 19-05-2013 Jeg syntes glas skal coates på indersiden og ikke andet.. Ville ikke være tryg hvis det var coaded på ydersiden, syntes man har hørt om mange skræk eksempler med sinn ure.. Re: Coating på ydersiden ? - Joepete - 19-05-2013 Coating på ydersiden af glasset er, for mig, endnu et tegn i den lange kø af tiltag, som har mere optisk værdi end en konstruktionsmæssig På den anden side, for sådan en er der jo også altid Opsummerende: rationelt bryder jeg mig ikke om coating på ydersiden (idealer er jo altid gode i teorien I praksis har jeg kun to gange haft problemer med coating på ydersiden af glasset. I det ene tilfælde ordnede Sinn det for mig på under 10 dage Re: Coating på ydersiden ? - Stensbjerg - 19-05-2013 Jeg har haft en snak med Sinn kunde center om deres coat løsning på U1eren, nu er jeg godt klar over at man selvfølgelig får den sædvanlig salgs tale, men de sagde rent faktisk at coatingen på ydersiden var valgt netop pga. den meget nemme aflæsning af uret det giver, de havde (selvfølgelig) fuld tiltro til at deres coat kunne holde til det brug en U1 måtte møde, men de fjerne den gerne UB hvis man havde uret til service hos dem. Man kan gøre flere ting hvis man ikke ønsker coatingen, fjerne den eller som Torben sagde til træffet få monteret et U2 glas, netop det at der kan gøres noget ved "problemet" gør også at det aldrig ville blive en dealbreaker for mig. Men som Torben sagde til mig at hvis han fik en MMer ville det første der skete være at det fik monteret safir, jeg mener på den anden side at en MMer SKAL have hardlex. Sådan er vi så forskellige men det er da lækkert at man kan gøre noget ved det, var det noget som ikke kunne ændres kunne jeg se hvorfor det kunne være en dealbreaker. Re: Coating på ydersiden ? - MortenKN - 19-05-2013 AR coating på ydersiden af glasset er LÅRT! Re: Coating på ydersiden ? - Kristofferj - 19-05-2013 MortenKN Skrev:AR coating på ydersiden af glasset er LÅRT! Mega lårt! Re: Coating på ydersiden ? - Black Seal - 19-05-2013 Kristofferj Skrev:MortenKN Skrev:AR coating på ydersiden af glasset er LÅRT! Triple Mega Mega x 1.000.000 LÅRT! |