|
Audemars Piguet 26400 - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Audemars Piguet 26400 (/showthread.php?tid=60092) Sider:
1
2
|
Audemars Piguet 26400 - Wenga - 20-10-2013 Hvad synes i ? Den kunne jeg godt tænke mig at lande en dag, har dog ikke prøvet den på , hvorfor jeg heller ikke har fået set de store tryk knapper an i højre side af uret. På nogle billeder ligger man ikke mærke til dem og andre er de ret markante. Er der nogen der har prøvet modellen ? ![]() ![]() ![]() Modellen ser forresten vidt forskellige ud på billeder , på flere af dem kan man ikke se ar skiven har det typiske layout , hvorfor jeg også troede at der var tale om en anden variant. Re: Audemars Piguet 26400 - Wenga - 20-10-2013 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Re: Sv: Audemars Piguet 26400 - KimT - 20-10-2013 Jeg har prøvet det på armen. De nye Offshore var ellers afskrevet fra min side pga. størrelsen, men det overraskede meget positivt. Knapperne var heller ikke noget issue som jeg egentlig også havde forventet baseret på billederne. Kunne godt..!! Sendt via TapaTalk Re: Audemars Piguet 26400 - KlausM - 20-10-2013 Jeg havde blandt en del AP'ere disse to på armen i torsdags ![]() ![]() Knapperne på 26400 fylder noget men de ser bare godt ud og de virker godt ROC i 41mm spiller også bare max men sat op imod 26400 er den to'er i rækken selv om lænken på RO topper næsten alle andre lænker (mangler dog Rolex justerings muligheder). Mvh Klaus Re: Audemars Piguet 26400 - Wenga - 20-10-2013 Der var den jo Den er fed , den ser også lidt "kantet" ud ? Var det hos klarlund du så den ? Re: Audemars Piguet 26400 - KlausM - 20-10-2013 Alle AP'ere er "kantede" Det var til et privat arrangement med et par særdeles hardcore AP drenge. Disse to AP'ere var barnemad i forhold til hvad der ellers kom på bordet Mvh Klaus Re: Audemars Piguet 26400 - Wenga - 20-10-2013 Ok , jeg har diveren , det et nok vinklen der gør det. Den så bare mere kantet ud Den må jeg lige ha prøvet en dag , men den har godt nok et hidsigt pris skilt , nu ved jeg ikke hvad vejl er , men man skal bløde ca 150k Re: Audemars Piguet 26400 - KlausM - 20-10-2013 Den sorte krans er mere dominerende ift den blanke på diveren. Det er måske det der gør at den syner "kantet". Mht priser så koster AP som du ved. 150k passer vidst meget godt. Mvh Klaus Re: Audemars Piguet 26400 - KlausM - 20-10-2013 Skal man op og lægge 100k+ for en AP kronograf skal jeg mentalt først fravælge disse to (billedet stjålet). ![]() Mvh Klaus Re: Audemars Piguet 26400 - berg - 20-10-2013 KlausM Skrev:Skal man op og lægge 100k+ for en AP kronograf skal jeg mentalt først fravælge disse to (billedet stjålet).Helt sikkert to fede dykkere - rigtig fede! :) Men en dykker til den pris, som for det første ikke kan nå bunden af marianergraven uden at implodere og for det andet ikke har nogle komplikationer kan jeg ikke få mig selv til at give så mange penge for... Går selv i AP tanker og overvejer hvordan det skal gøres... Men jeg tror jeg starter stille og roligt ud med en volcano, panda eller rubber... Men den forbandede servicepris... |