Urdebatten / Urforum
Få det ud af systemet - LLD - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Få det ud af systemet - LLD (/showthread.php?tid=62433)

Sider: 1 2

Få det ud af systemet - LLD - T79 - 06-01-2015

Godaften

Kender i det? At der simpelthen er noget, der skal ud af systemet!

Jeg har kigget efter et LLD No Date i et års tid; velvidende at det er for stort til mig. Men det skulle bare prøves mere end 5-10 min hos en forhandler - og uden dato, da jeg synes det er en meget pænere version.

I dag landede det så Icon_e_biggrin1

Det er ikke så slemt størrelses-mæssigt, som jeg huskede. Men da jeg primært skifter mellem ure på 35-40 mm, så føles det lige lovligt stort lige nu.

Men nu skal jeg gå med det i en uges tid; og så må jeg beslutte mig derefter om det skal videre;-) Men må også indrømme, at jeg føler mig lidt Icon_crazy over at have købt et ur, som jeg ved er for stort til mit spinkle håndled... Men det er så feeeedt!

Andre, der har købt ur i bare måtte have ud af systemet, selvom i vidste, at det ikke var perfect match?

Et par hurtige billeder i lampens skær:
İmage

İmage

//Michael

Re: Få det ud af systemet - LLD - maclerche - 06-01-2015

T79 Skrev:som jeg ved er for stort til mit spinkle håndled... Men det er så feeeedt!

//Michael

Billede 2 viser tydeligt at du sagtens kan gå med det ur!
Prøv nu at stille dig foran et spejl og se efter…. det giver et ganske andet billede!!

Det ur er cool!

Re: Få det ud af systemet - LLD - D.Sandberg - 06-01-2015

Jeg prøver at få det "nye" Submariner ud af systemet uden at købe det.

Re: Få det ud af systemet - LLD - T79 - 06-01-2015

maclerche Skrev:Billede 2 viser tydeligt at du sagtens kan gå med det ur!
Prøv nu at stille dig foran et spejl og se efter…. det giver et ganske andet billede!!

Det ur er cool!

Det er mega cool! Jeg må indrømme, at jeg har vendt og drejet hånden og uret for at få det til at se ordentligt ud Icon_e_wink så tak for kommentaren Icon_e_biggrin1

Nu bliver det på i min. en uge, og så må jeg se, hvad jeg synes. Udfordringen er lidt det subjektive Vs. objektive. Jeg er normalt ikke til store ure, da jeg gerne vil gå med uret og ikke føle det omvendte. Havde det været 39 mm, havde det været perfekt til mig.

//M

Re: Få det ud af systemet - LLD - Mtp - 06-01-2015

Flot ur og fin størrelse. Har selv været der tre gange med en DeepSea, og den er stadig ikke helt ude af systemet

Re: Få det ud af systemet - LLD - D.Sandberg - 06-01-2015

Måske på sort nato? Det løfter selvfølgelig uret lidt, men det ser ikke så voldsomt ud som læder.

D.Sandberg Skrev:Måske på sort nato? Det løfter selvfølgelig uret lidt, men det ser ikke så voldsomt ud som læder.

Jeg modtog den faktisk på nato, og det løftede det for meget; synes jeg. Så der kom lige hurtigt en sort læderrem på.

Rolex får man ikke ud af systemet uden at købe;-) har selv en GMT fra '75. I låååve it. Specielt den gamle kasse, som passer perfekt til mig. Personligt synes jeg, at hornene er uharmoniske/for brede på de nye. Men det er jo smag og behag - og hvad der passer til håndleddet.

//M

Mtp Skrev:Flot ur og fin størrelse. Har selv været der tre gange med en DeepSea, og den er stadig ikke helt ude af systemet

Kan høre, at billedet er meget vellykket Icon_e_biggrin1

TRE gange!!! Det satser jeg ikke på Icon_e_wink

//M

Re: Få det ud af systemet - LLD - Avantismo - 07-01-2015

Tillykke med uret.

Nogle gange skal noget bare prøves.

Jeg har selv lige været igennem 2 ure, som kun lige kom på armen for at konstatere at de ikke vare mig.

Re: Få det ud af systemet - LLD - KimT - 07-01-2015

Jeg synes faktisk det ser lidt stort ud til dig, men så længe der ikke er "overhæng" går det. Og med hensyn til at kende det med at noget bare skal prøves for at få det ud af systemet kender jeg alt for godt, så bare rolig du er langt fra alene Icon_e_biggrin1