|
"Nyt" Seamaster til samlingen... - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Omega (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=80) +--- Tråd: "Nyt" Seamaster til samlingen... (/showthread.php?tid=62712) |
"Nyt" Seamaster til samlingen... - TDN - 07-03-2015 Denne er lige kommet med posten. Seamaster med flot logo på bagkassen, ny serviceret og med org. rem og spænde, hvad kan man ønske sig mere (en ny krone, den fås heldigvis stadig så den skal bestilles) Ref. 2846-11 SC Caliber 501 Årgang 1958 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Re: "Nyt" Seamaster til samlingen... - P.N. - 07-03-2015 Et fantastisk smukt eksemplar.Servicechefen har lige overset en smule rust på spærhjulet P.N. Re: "Nyt" Seamaster til samlingen... - TDN - 07-03-2015 Har godt set det Re: "Nyt" Seamaster til samlingen... - KimT - 07-03-2015 Flot, som altid fra dig <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: --> Re: "Nyt" Seamaster til samlingen... - maclerche - 07-03-2015 Flot flot ur… tillykke med det… Re: "Nyt" Seamaster til samlingen... - maclerche - 07-03-2015 TDN Skrev:Denne er lige kommet med posten. Er sørme lidt misundelig der… får i virkelig stadig pakkepost om lørdagen i østjylland ? Re: "Nyt" Seamaster til samlingen... - TDN - 07-03-2015 Ja og den kønneste lille lyshårede post pige Re: "Nyt" Seamaster til samlingen... - gmt-geek - 07-03-2015 tillykke med det thomas - fedt ur med en af omegas bedste vintage auto cal.! - men det har vi to været enige om i lang tid! <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: --> vh. jon Re: "Nyt" Seamaster til samlingen... - Dahl - 07-03-2015 Flot og klassisk! |