Urdebatten / Urforum
"Nyt" Seamaster til samlingen... - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Omega (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=80)
+--- Tråd: "Nyt" Seamaster til samlingen... (/showthread.php?tid=62712)



"Nyt" Seamaster til samlingen... - TDN - 07-03-2015

Denne er lige kommet med posten.

Seamaster med flot logo på bagkassen, ny serviceret og med org. rem og spænde, hvad kan man ønske sig mere (en ny krone, den fås heldigvis stadig så den skal bestilles) Icon_e_smile

Ref. 2846-11 SC
Caliber 501
Årgang 1958

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage


Re: "Nyt" Seamaster til samlingen... - P.N. - 07-03-2015

Et fantastisk smukt eksemplar.Servicechefen har lige overset en smule rust på spærhjulet Icon_flov
P.N.


Re: "Nyt" Seamaster til samlingen... - TDN - 07-03-2015

Har godt set det Icon_e_smile har dog ikke grund til at tro det ikke er serviceret af sælges urmager, det måler fint.


Re: "Nyt" Seamaster til samlingen... - KimT - 07-03-2015

Flot, som altid fra dig <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->


Re: "Nyt" Seamaster til samlingen... - maclerche - 07-03-2015

Flot flot ur… tillykke med det…


Re: "Nyt" Seamaster til samlingen... - maclerche - 07-03-2015

TDN Skrev:Denne er lige kommet med posten.

Er sørme lidt misundelig der… får i virkelig stadig pakkepost om lørdagen i østjylland ?


Re: "Nyt" Seamaster til samlingen... - TDN - 07-03-2015

Ja og den kønneste lille lyshårede post pige Icon_e_smile Altid en fornøjelse. Jeg får sendt som rekommanderet brev fra Sverige, det er både meget rimeligt i pris og forsikret med 2.000 eller 10.000 kr.


Re: "Nyt" Seamaster til samlingen... - gmt-geek - 07-03-2015

tillykke med det thomas - fedt ur med en af omegas bedste vintage auto cal.!

- men det har vi to været enige om i lang tid! <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->

vh. jon


Re: "Nyt" Seamaster til samlingen... - Dahl - 07-03-2015

Flot og klassisk!