|
Forskel på seamaster 300 automatic og quarts ? - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Omega (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=80) +--- Tråd: Forskel på seamaster 300 automatic og quarts ? (/showthread.php?tid=62897) |
Forskel på seamaster 300 automatic og quarts ? - Jens - 19-04-2004 Er det kun på skiven man kan se forskel på disse to ure ? - Mathias - 19-04-2004 Jeg vil tro, at quartz uret er lidt tyndere end aut. udgaven, men jeg er ikke sikker. Du kan jo også se forskellen på, at sekundviseren går i "hak" på quartzudgaven, og "flydende" på aut. modellen. Re: Forskel på seamaster 300 automatic og quarts ? - Thomas Bech - 20-04-2004 Jens Skrev:Er det kun på skiven man kan se forskel på disse to ure ? Urene er præcis lige store! Skivemarkeringen ved datoen er mindre på aut. modellen pga at der ikke er plads til mere, sekundviseren glider jo selvfølgelig på aut modellen samt der står "chronometer" på aut. modellens urskive! Mvh Thomas Bech |