Urdebatten / Urforum
Gammelt Omega Seamaster - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Omega (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=80)
+--- Tråd: Gammelt Omega Seamaster (/showthread.php?tid=62918)



Gammelt Omega Seamaster - Webby - 24-04-2004

Hey!

Er der en af jer der kan hjælpe mig med at identificere et gammelt (vintage) Omega Seamaster ur?
Hvis I kunne hjælpe mig med lidt årstal osv. vil det være en stor hjælp. Icon_e_wink

Skal lige nævne at det er, som det også fremgår på billederne, desvære MEGET slidt.

Uret ser således ud:

İmageİmage


Prøv her ... - Boheme - 27-04-2004

[url]"http://www.omega.ch/cu_vintage/">http://www.omega.ch/cu_vintage/[/url]

Det kræver bare at du opretter dig som bruger.

Mvh,
B*


Svar på indlæg! - Webby - 27-04-2004

Ved I hvordan man finder ud af hvilken Caliber uret er af?


Svar til mig selv! =) - Webby - 27-04-2004

Jeg svare lige på mit eget spørgsmål, kan være I andre kan bruge det til noget nåske!

På Omega ure står de forskellige informationer inde i selve uret... dvs. Caliber står på mekanismen, "Bevægelses" nummer står på mekanismen og Reference nummeret står indgraveret på bagsiden af pladen bag på uret!

Så ved I det, til dem der har brug for det og dem der endnu ikke vidste de! Icon_e_surprised)