|
Gammelt Omega Seamaster - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Omega (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=80) +--- Tråd: Gammelt Omega Seamaster (/showthread.php?tid=62918) |
Gammelt Omega Seamaster - Webby - 24-04-2004 Hey! Er der en af jer der kan hjælpe mig med at identificere et gammelt (vintage) Omega Seamaster ur? Hvis I kunne hjælpe mig med lidt årstal osv. vil det være en stor hjælp. Skal lige nævne at det er, som det også fremgår på billederne, desvære MEGET slidt. Uret ser således ud: ![]()
Prøv her ... - Boheme - 27-04-2004 [url]"http://www.omega.ch/cu_vintage/">http://www.omega.ch/cu_vintage/[/url] Det kræver bare at du opretter dig som bruger. Mvh, B* Svar på indlæg! - Webby - 27-04-2004 Ved I hvordan man finder ud af hvilken Caliber uret er af? Svar til mig selv! =) - Webby - 27-04-2004 Jeg svare lige på mit eget spørgsmål, kan være I andre kan bruge det til noget nåske! På Omega ure står de forskellige informationer inde i selve uret... dvs. Caliber står på mekanismen, "Bevægelses" nummer står på mekanismen og Reference nummeret står indgraveret på bagsiden af pladen bag på uret! Så ved I det, til dem der har brug for det og dem der endnu ikke vidste de! |