|
Billede af Seamaster Diver 300M på rem? - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Omega (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=80) +--- Tråd: Billede af Seamaster Diver 300M på rem? (/showthread.php?tid=64325) |
Billede af Seamaster Diver 300M på rem? - bjarner - 21-05-2005 Hej Er der nogen der har et billede af en Seamaster Diver 300M (2531.80.00) liggende, som de vil poste? Alle de billeder jeg hidtil har set har været med lænken, men jeg kunne godt tænke mig at se, hvordan den tager sig ud med rem. /Klaus Måske - jaha - 25-05-2005 er her noget du kan bruge. [url]"http://www.chronocentric.com./omega/bands.shtml">http://www.chronocentric.com./omega/bands.shtml[/url] Re: Måske - bjarner - 25-05-2005 jaha Skrev:er her noget du kan bruge. Perfekt - 1000 tak for hjælpen! /Klaus |