Urdebatten / Urforum
Billede af Seamaster Diver 300M på rem? - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Omega (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=80)
+--- Tråd: Billede af Seamaster Diver 300M på rem? (/showthread.php?tid=64325)



Billede af Seamaster Diver 300M på rem? - bjarner - 21-05-2005

Hej

Er der nogen der har et billede af en Seamaster Diver 300M (2531.80.00) liggende, som de vil poste?

Alle de billeder jeg hidtil har set har været med lænken, men jeg kunne godt tænke mig at se, hvordan den tager sig ud med rem.

/Klaus


Måske - jaha - 25-05-2005

er her noget du kan bruge.
[url]"http://www.chronocentric.com./omega/bands.shtml">http://www.chronocentric.com./omega/bands.shtml[/url]


Re: Måske - bjarner - 25-05-2005

jaha Skrev:er her noget du kan bruge.
[url]"http://www.chronocentric.com./omega/bands.shtml">http://www.chronocentric.com./omega/bands.shtml[/url]

Perfekt - 1000 tak for hjælpen!

/Klaus