Urdebatten / Urforum
Laco - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Laco (/showthread.php?tid=64803)

Sider: 1 2

Laco - Martin28 - 24-11-2005

Hvad tror I om Laco replica piloturene? De ligger omkring den pris, jeg kan og vil give, og jeg ville godt have et ur med ETA værk. Kan kvaliteten måle sig med de mere kendte mærker i samme prisleje? Og kan Laco urene holde?

Re: Laco - Guest - 24-11-2005

Martin28 Skrev:Hvad tror I om Laco replica piloturene? De ligger omkring den pris, jeg kan og vil give, og jeg ville godt have et ur med ETA værk. Kan kvaliteten måle sig med de mere kendte mærker i samme prisleje? Og kan Laco urene holde?

Nej det kan de ikke!!!

- Peter - 24-11-2005

Det kan de godt, du kan enten få den med automatik eta 2824-2 eller håndoptræk eta unitas 6498 begge to meget robuste værker quartz modellerne vil jeg holde mig fra.

Re: Laco - Guest - 24-11-2005

Anonymous Skrev:
Martin28 Skrev:Hvad tror I om Laco replica piloturene? De ligger omkring den pris, jeg kan og vil give, og jeg ville godt have et ur med ETA værk. Kan kvaliteten måle sig med de mere kendte mærker i samme prisleje? Og kan Laco urene holde?

Nej det kan de ikke!!!

FED kommentar!

Re: Laco - Guest - 25-11-2005

Anonymous Skrev:
Anonymous Skrev:

Nej det kan de ikke!!!

FED kommentar!

Det kan ikke tåle at spille golf. Lige så FED kommentar!!!!!

Re: Laco - Peder_phpbb3_import15712 - 25-11-2005

Anonymous Skrev:Det kan ikke tåle at spille golf. Lige så FED kommentar!!!!!

Tror heller ikke sådan et Laco ur flyver lige så godt gennem luften som en bold ! Hvor meter kommer du ud på ?

Men på den anden side : Nu forstår jeg bedre hvorfor der lå så mange Rolex og flød ude i Rough'en oppe på Simons Golfklub .... Icon_e_wink

Re: Laco - Guest - 25-11-2005

Anonymous Skrev:
Anonymous Skrev:
Anonymous Skrev:

Nej det kan de ikke!!!

FED kommentar!

Det ved jeg nu ikke, men det kunne da være meget godt med en begrundelse.
Hvor mange automatiske ure ville du forresten tage med ud og spille golf?

Re: Laco - hannover_dk - 25-11-2005

Anonymous Skrev:
Anonymous Skrev:
Anonymous Skrev:
Anonymous Skrev:

Ja sikke en tråd. Laco med ETA værk ETA model "whatever" er sikkert samme kvalitet som alle andre med tilsvarende værk, hvis du ser bort fra de ret få fabrikker som forfiner og forfiner på værket (modificerer med fint ord) så der er sikkert ingen stor fare, men jeg kender jo slet ikke prisen. ETA mekanske automatik værker er generelt udemærkede og alle med god Incablock stødsikring, som de fleste andre automat ure.

Jeg jeg vil sige, at det går ret godt at spille golf med et godt automatur (på armen ikke som boldt tak), også ETA under normale omstændigheder - og når spørgsmålet er hvor mange man vil tage med ud at spille golf, så tror jeg at svaret må være ET, det der med 5 ure på armen ser, selv selv på SImons golf, lidt for fjollet ud.

Netop de almindelige gode ETA automat værker koster jo ofte ikke mere end man kan tillade sig at bruge dem, og deres holdbarhed i forhold til stød er nok ikke ringere eller bedre end Rolex, IWS og Patek, da det er stødsikringen det drejer sig om - og den er ret ens (ja der forskelle i ophæng, men det har næpppe i den sammenhæng betydning?)
vh

Re: Laco - Guest - 26-11-2005

Anonymous Skrev:
Anonymous Skrev:
Anonymous Skrev:
Anonymous Skrev:

Nej det kan de ikke!!!

FED kommentar!

Det ved jeg nu ikke, men det kunne da være meget godt med en begrundelse.

3stk. Hvis det ikke er Rolex eller Zenith!!!

- Martin28 - 29-11-2005

Hvis man skal holde sig fra de Laco´er, der er med quartz værk, tror jeg sgu, jeg kkigger efter en brugt Fortis i stedet for.