Urdebatten / Urforum
Panerai, Hvor kan man se/prøve dem? - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Panerai og Anonimo (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=72)
+--- Tråd: Panerai, Hvor kan man se/prøve dem? (/showthread.php?tid=65435)

Panerai, Hvor kan man se/prøve dem? - HG - 26-05-2006

Hej...

Ja overskriften siger det hele Icon_e_smile
Jeg har forelsket mig i et PAM 00104, men vil gerne se/prøve det før jeg bestemmer mig. Er der kun Klarlund i københavn der har/forhandler Panerai?
Jeg har kontaktet Markus (SM), men før jeg sender 25Kkr afsted vil jeg gerne se det.
Er der nogle der kender den danske pris på dette ur, for hvis der ikke er det store at spare ved Markus, så vil jeg gerne betale det lidt ekstra for god personlig service.

mvh
Henrik

Re: Panerai, Hvor kan man se/prøve dem? - Guest - 26-05-2006

HG Skrev:Hej...

Jeg har forelsket mig i et PAM 00104, men vil gerne se/prøve det før jeg bestemmer mig. Er der kun Klarlund i københavn der har/forhandler Panerai?
Jeg har kontaktet Markus (SM), men før jeg sender 25Kkr afsted vil jeg gerne se det.
Er der nogle der kender den danske pris på dette ur, for hvis der ikke er det store at spare ved Markus, så vil jeg gerne betale det lidt ekstra for god personlig service.

mvh
Henrik

Ja, Klarlund er den eneste autoriseret forhandler i Danmark.

Anonymous Skrev:

mvh
Henrik

Takker for svaret, det var det jeg frygtede, laaaaang vej fra Aalborg til klarlund
Mvh
HG

Anonymous Skrev:
Anonymous Skrev:

mvh
Henrik

Takker for svaret, det var det jeg frygtede, laaaaang vej fra Aalborg til klarlund
Mvh
HG

Så prøv at finde en venlig person i Aalborg området der vil lade dig prøve hans.

Re: Panerai, Hvor kan man se/prøve dem? - kbkjeldsen - 26-05-2006

Anonymous Skrev:
Anonymous Skrev:Takker for svaret, det var det jeg frygtede, laaaaang vej fra Aalborg til klarlund
Mvh
HG

Så prøv at finde en venlig person i Aalborg området der vil lade dig prøve hans.

Yes - eller benyt dig af fredagens tilbud fra DSB, hvor du kan rejse landet rundt for en 50'er Icon_e_wink

- Schalde - 26-05-2006

Pris hos KL er 26.900 kr for 104 hvis de kan få det hjem, men hvis de kan, tag det laaaaaaang tid ca 3 mdr
jakob

- HG - 26-05-2006

3 mdr!!!??, det er godt nok laaaaang tid.
Markus skal have 3250 euro (ca 24600,00) og forventet leveringstid på 3 uger, meeen han sagde 1 uge med mit Seamaster og det kom efter 3 uger.
Takker for alle jeres svar.

mvh
Henrik

- Guest - 26-05-2006

HG Skrev:3 mdr!!!??, det er godt nok laaaaang tid.
Markus skal have 3250 euro (ca 24600,00) og forventet leveringstid på 3 uger, meeen han sagde 1 uge med mit Seamaster og det kom efter 3 uger.
Takker for alle jeres svar.

mvh
Henrik

Jaaaaaaaaa, 3 uger er hans normale standardsvar omkring leveringstider. Jeg tror godt du kan smide et par uger ekstra oven i. Sådan var det i hvert fald da jeg bestilte et par Panerais fra ham