Urdebatten / Urforum
Mit ur holder sig ikke igang længe nok....... - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Panerai og Anonimo (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=72)
+--- Tråd: Mit ur holder sig ikke igang længe nok....... (/showthread.php?tid=65789)

Sider: 1 2

Mit ur holder sig ikke igang længe nok....... - Tintinoman - 28-09-2006

har et PAM 24 som kun holder sig igang i ca. 18 timer, når jeg ikke har det på håndledet. Nogen som kender til problemer med dette? - skal også lige siges, at det taber en del tid.

Nogen som kender rep. tiden hos Klarlund mht. et sådanne problem. Har dog stadig garanti tilbage, så det betyder ikke så meget med tiden, men alligevel.

Torben

- HG - 28-09-2006

Hej Torben

Jeg mener at have læst at det bliver sendt til Panerai´s servicecenter, og den normale rep. tid er 1-2 mdr. Icon_e_sad

Hvor meget tid taber det?

mvh
Henrik

Taber vel 10 til 15 sec. pr dag......... - Tintinoman - 28-09-2006

har fået at vide, at det burde vinde. Mine andre går også bedre.

Torben

- HG - 28-09-2006

Ja det lyder som om der er noget galt.

De fleste af mine ure vinder lidt, har dog ikke et Panerai endnu (kun et par remme Icon_e_biggrin tak Torben), men jeg syntes at 10-15 sek er alt for meget at tabe..
Du må nok ind med det, desværre.

mvh
Henrik

- Peter - 29-09-2006

Hej

Jeg har selv haft en pam 24, den tabte også tid det fik jeg dog reguleret ind så det var accetabelt, men med hensyn til ure med eta valjoux 7750 skal man trække dem meget op inden man tager dem i brug ellers har man ikke nok gangreserve.

MVH Peter

mit ur holder sig ikke igang længe nok....... - Tintinoman - 03-10-2006

Tak for dit svar Peter. Har idag talt med en urmager fra Klarlund. De er nu blevet autoriseret til at lave Panerai ure, så jeg smutter lige derind i morgen så de kan hjælpe mig.

Torben

- Mads Gjødesen - 04-10-2006

Det lyder da godt at de har fået lov til det. Sgu på tide.... Icon_rolleyes Det virkede absurt at sende så simple ure til Schweiz for at blive lavet, når Klarlund selv har top kvalificeret folk ansat, som sagtens kan udbedre problemerne. Det kan afkorte servicetiden fra 2-3 mdr. til 2-3 dage. Håber også det incl. service.

/Mads

- Peter V - 04-10-2006

Der kan selvfølgelig være nogle interne økonomiske udligningsproblemer mellem OP og Klarlund, idet der er omkostningsfrit for Klarlund at sende uret til OP men det kan man som forbruger være ligeglad med. Kunne dog godt forestille mig at ure der stadig er under garanti stadig skal sendes til OP hvor i mod resten (og derme mod betaling) kan laves i Klarlunds værksted.

Du må endelig give lyd når operatioen er overstået.

De er blevet autoriseret, men.............. - Tintinoman - 04-10-2006

kun hvis uret er købt hos dem. Ellers skal det sendes til Panerai. Så nu håber jeg der kun går et par dage før jeg ser det igen.

Torben Icon_smil

Så er det retur fra rep. - Tintinoman - 09-10-2006

Så er den klaret hen over weekenden er mit ur blevet efterset og skulle nu gerne gå rigtigt.

Talte lige kort med urmageren, da jeg var lidt i tvivl om nogle ridser på min bagkasse, som jeg ikke var sikker på, at jeg havde lavet. Han tilbød mig at pudse bagkassen, men var sikker på at det ikke var hos dem. Så hvis det var tilfældet, er det meget god service. Problemet er bare med Panerai ure og deres bagkasse, at serienummeret ikke er graveret ind. Det forsvinder derfor nemt, noget som gør det næsten umuligt at fjerne de ridser.

Eneste minus, tror jeg var den behandling mit ur fik i butikken på vesterbrogade. Kan ikke klare når man bare ligger uret på bordet med glasset nedad. Og så var der lige remmen, som de havde sat modsat på, fra værkstedet. De tilbød mig at flytte remmen om, men de blev godt nok skruet i bund, de skruer. Det gav mig lige lidt gåsehud. Og viste en mangel på omgang, med andres ure til næsten 30.000.- kr.

Nu ikke mere om det. Jeg er glad og håber uret går perfekt Icon_e_surprised

Torben