Urdebatten / Urforum
Transport af ure. - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Transport af ure. (/showthread.php?tid=68066)

Sider: 1 2

Transport af ure. - Speedy - 07-02-2008

Ofte har jeg nogle af mine ure med rundt til andre urfolk, butikker eller interesserede. I denne forbindelse har jeg eksperimenteret med diverse former for "bestikposer" til urene. Det må ikke fylde alverden, og skal kunne præsentere urene på en pæn måde. Det kan "bestikposerne" ikke, da urene ikke er synlige når man breder posen ud.

Jeg har nu haft svigermor igang med når og tråd, og et par prototyper af tilfredsstillende kvalitet er blevet færdige. De skal stadig ændres lidt, men fungerer efter hensigten. Fleece inderst, elastikbånd til at holde urene på plads, og i dette tilfælde skind yderst.

Her er et par billeder.
İmage
İmage
İmage
İmage

- GTwatch - 07-02-2008

Isenkrammeren fra Frederiksberg har slået til igen!

Vi glemte iøvrigt at tale boks i går.

- hannover_dk - 07-02-2008

Nu skal man ikke bare være misundelig på en del af dine ure, men også på din svirgermor
God idé
vh

- Speedy - 07-02-2008

Hej John
Min svigermor er helt i top, det har du ret i. 2 af urene er allerede væk, billederne blev taget igår og de blev skibet afsted idag. Jeg holder nemlig UDSALG i 30 mm. for tiden Icon_e_biggrin .

GT, tak for igår. Jeg tænkte lige på det idag, det glemte vi helt med alle de ure der skulle vendes og drejes!
Vi når det nok, sig til hvis det haster!

- GTwatch - 07-02-2008

Speedy Skrev:Hej John
Min svigermor er helt i top, det har du ret i. 2 af urene er allerede væk, billederne blev taget igår og de blev skibet afsted idag. Jeg holder nemlig UDSALG i 30 mm. for tiden Icon_e_biggrin .

GT, tak for igår. Jeg tænkte lige på det idag, det glemte vi helt med alle de ure der skulle vendes og drejes!
Hvad - afskibet? Du holder forhåbentligt fast i svenskeren og din 38 mm...

Og selv tak - mon ikke vi sagtens kun få tid til at se på de samme ure igen Icon_e_wink Kassen løber jo ingen steder.

- Speedy - 07-02-2008

GTwatch Skrev:
Speedy Skrev:Hej John

Hvad - afskibet? Du holder forhåbentligt fast i svenskeren og din 38 mm...

Og selv tak - mon ikke vi sagtens kun få tid til at se på de samme ure igen Icon_e_wink Kassen løber jo ingen steder.

JA, de to er stadigvæk i beholdningen! Men næste gang vil der helt sikkert være lidt nyt at kigge på også Icon_cool

- Mads Gjødesen - 07-02-2008

Benny hvordan gik det med den frankenstein-Omega du havde kig på? Fin pose... Icon_cool Benny...rejsende i sko og sokker...Det vækker minder fra en underholdende julekalender ha ha Icon_e_wink

/Mads

Det er en virkelig god ide.... - baun - 07-02-2008

bliver den sat i serieproduktion?

Jeg bruger jo disse med stor fornøjelse:

İmage

Synes også de præsenterer ure med rem flot....

Ide til ure med lænke... der er lige så lette at håndtere mv. ønskes!

vh

- Speedy - 07-02-2008

Mads Gjødesen Skrev:Benny hvordan gik det med den frankenstein-Omega du havde kig på? Fin pose... Icon_cool Benny...rejsende i sko og sokker...Det vækker minder fra en underholdende julekalender ha ha Icon_e_wink

/Mads

Franken er leveret tilbage, fedt ur ellers! Men der er gang i for meget andet lige nu, og jeg må prioritere.

Baun, den der med en god ide til ure med lænke tænker jeg stadigvæk over! Det min "pose" er ideel til, er hvis du lige springer på cyklen, med urene i inderlommen. Der kommer etuierne lidt til kort, ellers er jeg også stor tilhænger af dem!

- Peter - 08-02-2008

Hej GT og Speedy

Den omtalte svensker skulle vel aldrig være en Omega Officer fra 1942 med sort urskive.

MVH Peter Icon_e_smile