|
Hjælp til åbning af bagkasse i Århus området - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Hjælp til åbning af bagkasse i Århus området (/showthread.php?tid=68567) |
Hjælp til åbning af bagkasse i Århus området - guru13 - 06-04-2008 God søndag Er der nogen i Århus området der har værktøjet og 5 min. til rådighed, til at åbne mit Omega Constellation cal. 564 ? Jeg har brug for bagkasse nummeret og værknummeret, da jeg skal på jagt efter en ny skive. På forhånd tak - baun - 06-04-2008 cal 561 ref 14393 er mit gæt! Hvis du kører nu kan du være i Nyborg ved 8-9 tiden så åbner vi det! vh baun - guru13 - 06-04-2008 Baun Skrev:cal 561 ref 14393 er mit gæt! He he... tak for tilbuddet, men selvom jeg rigtig godt kunne tænke mig at møde dig, Omega "karlen" her på Vintageure, er det lige en anelse for langt. Normalt er det ham filuren på strøget i Horsens jeg benytter, men for lige at dreje et par omgange med værktøjet, er selv turen til Horsens lige lovlig lang. Jeg tager selvfølgelig ind til Århus i morgen og finder en urmager der kan åbne det. Men det var nu også kun lige, hvis der nu var en eller anden i Århus, der kunne stikke hovedet ud af fordøren og åbne det mens jeg holdt det i hånden Jeg gir et glas rødvin.... - baun - 06-04-2008 Ok så må jeg jo forhøje.... Jeg plejer at sige at der er kaffe eller en øl ... men ok - det er søndag - så et glas rødvin.... Min kone er forkølet så hun synes ikke jeg skal åbne en af de gode flasker, så jeg mangler en god grund! vh Baun - guru13 - 06-04-2008 ahh... det er svært det her. At blive budt indenfor af en af de store... og blive budt på rødvin... hvem kan (tør) sige nej til sådan et tilbud. Hvem ved om det nogensinde kommer igen ? Men desværre Hr. Baun, fruen er højgravid, knægten på 22mdr. har hele højre arm pakket ind i gips, så han er umulig at løfte uden at tage fat i rø... på ham. Og sådan et akavet løft kan fruen ikke... så hvem skal bade og putte ham.... ? nemlig ja og det er lige nu han skal bades kan jeg høre. Jeg håber der en anden gang bliver sendt invitationer ud, hvor tiden ikke er så knap. Iøvrigt har jeg lidt hjælp på fra en bruger her på Vintageure, angående en ny skive. Men ærligtalt har jeg haft dig i tankerne som en der måske vidste hvor jeg skal lede efter en skive. Men den lader vi hvile lidt indtil vi ser hvordan det udvikler sig. På forhånd tak - GTwatch - 07-04-2008 guru13 Skrev:Men desværre Hr. Baun, fruen er højgravid, knægten på 22mdr. har hele højre arm pakket ind i gips, så han er umulig at løfte uden at tage fat i rø... på ham. Og sådan et akavet løft kan fruen ikke... så hvem skal bade og putte ham.... ? nemlig ja og det er lige nu han skal bades kan jeg høre.Som jeg læser det, er konceptet "ur" slet ikke relevant for dig - fordi "tid" tydeligvis er en fiktiv størrelse - guru13 - 07-04-2008 GTwatch Skrev:guru13 Skrev:Men desværre Hr. Baun, fruen er højgravid, knægten på 22mdr. har hele højre arm pakket ind i gips, så han er umulig at løfte uden at tage fat i rø... på ham. Og sådan et akavet løft kan fruen ikke... så hvem skal bade og putte ham.... ? nemlig ja og det er lige nu han skal bades kan jeg høre.Som jeg læser det, er konceptet "ur" slet ikke relevant for dig - fordi "tid" tydeligvis er en fiktiv størrelse Tja og dog.... du ved jo godt at tid er noget underligt noget, som er bestemt af den følelse vi har i forbindelse med en given ting. Den er vildt lang , når vi venter på en pakke med et nyt ur... og extrem hurtig når vi laver det vi allerhelst vil lige i nuet. Samtidig kan man jo "spare" tid op....til de sjove fornøjelser og interresser.... ihverttilfælde i mit ægteskab Baun, du var tæt på med dit bud på kasse nummer og værk. Kasse nummeret er rigtig, 14393, men det er en cal. 564. Så nu er jagten indledt på en "ny" skive. |