Urdebatten / Urforum
Hvad kan man forvente..... - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Alt det andet (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=78)
+--- Forum: Good Guys / Bad Guys (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=73)
+--- Tråd: Hvad kan man forvente..... (/showthread.php?tid=68805)

Hvad kan man forvente..... - MVINV - 04-05-2008

Var en tur i Næstved Storcenter i dag, og skulle lige ind og kigge på en Omega Planet Ocean. Så langt så godt, fik klokken på armen... og ja det er bestemt mit næste ur.

Men er ikke sikker på, at det er der, jeg skal købe mit næste ur.... pga. følgende udtalelse....

Det ur kan du godt bade med...pga. heliumventilen. Ja det tror jeg, det er vand tæt ned til 600 meter.

Sagde pænt tak for kigget, og jeg overvejer nu, hvor jeg skal købe mit næste ur.

Er der nogen der kan anbefale en kompetent urmager, gerne på Sjælland?

- jacob jensen - 04-05-2008

prøv møllers ure i holbæk
han er blevet opsagt som OMEGA forhandler(det vidste jeg ikke)
men han har noget PO tilbage garanti skulle ikke være noget problem
og der er super service både med ure og spørgsmål
så måske der er mulighed for en god handel

hils fra jacob stensbjerg hvis du kigger forbi Icon_cool

Re: Hvad kan man forvente..... - hannover_dk - 04-05-2008

MVINV Skrev:Var en tur i Næstved Storcenter i dag, og skulle lige ind og kigge på en Omega Planet Ocean. Så langt så godt, fik klokken på armen... og ja det er bestemt mit næste ur.

Men er ikke sikker på, at det er der, jeg skal købe mit næste ur.... pga. følgende udtalelse....

Det ur kan du godt bade med...pga. heliumventilen. Ja det tror jeg, det er vand tæt ned til 600 meter.

Sagde pænt tak for kigget, og jeg overvejer nu, hvor jeg skal købe mit næste ur.

Knagme svært at svare på hvis man ikke har været med. Manden har jo ret i at man kan bade med det og har måske villet være lidt sjov med at man "kan bade med det med helium ventil og tæt til 600 m" Om det er mangel på kompetence eller en måde at ville lave lidt sjov på ved jeg ikke, men mig ville det ikke afskrække. Jeg tror han er helt klar over at det er et dykkerur, og bare har villet være sjov.

vh

- Uffe - 04-05-2008

"Vandtæt til xx meter" betyder jo heller ikke altid "Vandtæt til xx meter" i virkeligheden, så mon ikke det er ok.

/U.

Re: Hvad kan man forvente..... - MVINV - 05-05-2008

hannover_dk Skrev:
MVINV Skrev:Var en tur i Næstved Storcenter i dag, og skulle lige ind og kigge på en Omega Planet Ocean. Så langt så godt, fik klokken på armen... og ja det er bestemt mit næste ur.

Knagme svært at svare på hvis man ikke har været med. Manden har jo ret i at man kan bade med det og har måske villet være lidt sjov med at man "kan bade med det med helium ventil og tæt til 600 m" Om det er mangel på kompetence eller en måde at ville lave lidt sjov på ved jeg ikke, men mig ville det ikke afskrække. Jeg tror han er helt klar over at det er et dykkerur, og bare har villet være sjov.

vh

Det var en ældre dame, som viste mig uret, og helt seriøst tror jeg ikke at hendes udtalelse, var ment som en spøg, da hun valgte at gentage det et par gange Icon_exclaim Det er bestemt muligt, at jeg har været uheldig, og de skal ha`en chance til. Det må "tiden" vise....

- johnfyn - 06-05-2008

"Problemet" er jo også nok at vi "nørder" snakker/skriver/tænker/drømmer ure mange timer hver dag, mens den venlige ældre dame den ene dag sælger smykker til en anden ældre dame - og den næste en sølvsko til en barnedåb. Og så kommer du med alle dine spørgsmål - og hun ved ikke mere om et PO end hvad hun har læst i brochuren....de "rigtige" good guys - sælger ure - og en gang imellem måske nogle smykker!

- beach-buggy - 11-05-2008

du kan købe mit 1 år gammelt er ikke glad for det !
Pt. udlånt til min søster.

- MVINV - 11-05-2008

beach-buggy Skrev:du kan købe mit 1 år gammelt er ikke glad for det !
Pt. udlånt til min søster.

Er interesseret i 2908.50.82 så hvis det er den du har....må du sende en PB.

- Peter - 11-06-2008

Hej

Som Johnfyn skriver, skal vi også engang imellem sælge smykker. Icon_e_sad

MVH Peter