Urdebatten / Urforum
Ændring - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Ændring (/showthread.php?tid=69912)

Ændring - Nopanic - 15-09-2008

Er det kun mig der efter at havde skrevet en tråd i forummet ikk kan ændre hva jeg har skrevet.

Jeg mener da der plejer et være en knap man knap trykke på så man har mulighed for at ændre hva man har skrevet.

- hannover_dk - 15-09-2008

Nej det har jeg også været ude for i morges f.eks i Omega forum, men da jeg så gik ind for at skrive et indlæg som du her gjorde - så var ændringsknappen der alligevel - så jeg tror kun det var den tråd det var ramt af. Jeg husker ikke hvilken nu
vh

- pbr - 15-09-2008

Har lige postet i Omega-forum og dér oplevede jeg det samme - "redigér-knappen" var der ikke, så jeg kunne ikke rette en irriterende tastefejl Icon_redface

Nu er jeg så spændt på, om det samme er tilfældet, når jeg har trykket "udfør" i denne post.

Edit: Det var ikke tilfældet - som det kan ses, af denne tilføjelse Icon_e_wink Kunne tyde på, at det kun er Omega-forum, der har denne fejl. Håber, at det bliver rettet, idet Geodoc jo ellers får svært ved at vedligeholde sit "Omega-bibliotek" ............. og DET vil være meget træls !! Icon_e_smile

- hannover_dk - 15-09-2008

Jeg har lige skrevet til Jan K om det
vh

- Peter - 17-09-2008

Hej

Jeg har aldrig de problemer når jeg skriver. Icon_e_biggrin

MVH Peter

Ændringer & Rettelser - Geodoc - 17-09-2008

pbr Skrev:Har lige postet i Omega-forum og dér oplevede jeg det samme
- "redigér-knappen" var der ikke, så jeg kunne ikke rette en irriterende tastefejl Icon_redface

Nu er jeg så spændt på, om det samme er tilfældet, når jeg har trykket "udfør" i denne post.

Edit: Det var ikke tilfældet - som det kan ses, af denne tilføjelse Icon_e_wink Kunne tyde på, at det kun er Omega-forum, der har denne fejl.
Læg iøvrigt mærke til en lille besynderlighed: Systemet har ikke tilføjet en lille "footer" med: rettet 1 gang af pbr

pbr Skrev:Håber, at det bliver rettet, idet Geodoc jo ellers får svært ved at vedligeholde sit "Omega-bibliotek"
............. og DET vil være meget træls !! Icon_e_smile
He he & mange tak!
Det "tonser der ud af" med rettelserne. Nummer 18 er foretaget i dag, med tilføjelse af endnu et nyttigt link.
med venlig hilsen - Geodoc

- hannover_dk - 17-09-2008

Jeg skrev jo til Jan K så han retter jo sådanne ting, som man kun undre sig over hvordan opstår - men thats life og nu kører det jo bare (til næste hacker)
vh

Re: Ændringer & Rettelser - bjorn_e58 - 18-09-2008

Geodoc Skrev:Læg iøvrigt mærke til en lille besynderlighed: Systemet har ikke tilføjet en lille "footer" med: rettet 1 gang af pbr

Den har altid været der; men det kommer kun, hvis nogen har brugt ens indlæg som en del af en quote. Jeg formoder, det er for at vise, at det quotede kan være blevet ændret.

/Bjørn.