|
Breitling for Bentley GT vs Rolex : SD, SUB, GMT II ny model - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Breitling for Bentley GT vs Rolex : SD, SUB, GMT II ny model (/showthread.php?tid=70394) |
Breitling for Bentley GT vs Rolex : SD, SUB, GMT II ny model - andersenjea - 20-11-2008 Nå gutter input søges... Jeg har nu Breitling for Bentley GT, meeeen. Rolex tiltager mig lidt, hvorfor ved jeg ikke ???? Hvad skal man købe ? GMT II den nye er lidt spændende... Hvad er forskellen på de 3 modeller, udover at sub og sd er dykkerure ? Og er alle 3 ikke lidt klein ???? Skal jeg beholde min Breitling ??? - Nopanic - 20-11-2008 Behold dit breitling. Hvis du køber Rolex får du et lang mindre prangende ur efter min mening. Tror du bliver mere glad i længten. - jacob jensen - 20-11-2008 Når nu ROLEX tiltaler dig så har du nok taget i med i overvejelserne at de har mindre flash end dit Breitling. Ellers et lækkert ur du har under bæltet GMT II er vel det der kaldes et tool ur og så med 2 tidszoner et flot klassisk ROLEX. ROLEX sub er ROLEXs 300m diver med et klassisk design som holder SDeren er ROLEXs prof. diver (mit valg af de tre)jeg syntes også den gamle model(39mm hvis jeg ikke husker forkert) kan virke lidt klein Men mon ikke dit nuværende ur kunne give til den SD deep sea (43mm) den er virkelig lækker og forbedret de steder hvor den gamle måske manglede lidt. Skulle jeg vælge mellem det ur du har nu og et ROLEX SD Deep Sea valgte jeg ROLEXet. Den har det ikon diver design som bare holder og en lækker størrelse og så er jeg personlig mest til dykkerure Re: Breitling for Bentley GT vs Rolex : SD, SUB, GMT II ny m - Stefan Garvig - 21-11-2008 andersenjea Skrev:Nå gutter input søges... Hvis du overvejer en SD, så kik på 16600, altså den model, der lige er udgået. Den model har jeg haft i mere end to år og ofte sammenlignet den med andre dykkerure. Altid er min SD nummer et! I forhold til den nye SD, som i mine øjne er lidt klodset, vinder min 16600 også, fordi 16600 er så elegant og navnlig velproportioneret i forhold til Klods-Hans-SD Den endnu ældre SD virker lidt Sub-agtig, synes jeg. Blot mine fem cent ... Vælg med dit hjerte! Venligst Stefan Garvig - Peter - 22-11-2008 Hej Jacob Jensen Jeg er lidt overrasket over at du anbefaler en Rolex, jeg troede kun at du var til Oris og JLC, men allesammen gode ure. MVH Peter - jacob jensen - 22-11-2008 peter Skrev:Hej Jacob Jensen Hej peter Jeg har aldrig lagt skjul på at Daytonaen og SD deep sea var noget fra ROLEX som jeg gerne ville eje Her er spørgsmålet om BENTLEYen skal beholdes eller der skal et ROLEX ind og af DE 2 valg ville jeg tage et SD. der er da helt sikkert et JLC jeg hellere ville have end de ure som bliver nævnt her men det er jo ikke alternativer der bliver bedt om i tråden - Peter - 26-11-2008 Hej Jacob Jensen Men sommetider kommer du jo med alternativer, hvor man får mere ur for pengene end navnet. MVH Peter |