Urdebatten / Urforum
G-P Laureato Olimpico - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: G-P Laureato Olimpico (/showthread.php?tid=70811)

Sider: 1 2

G-P Laureato Olimpico - Peder_phpbb3_import15712 - 17-01-2009

Hej - jeg har fået mulighed for at købe sådan en svend hér :
Hvad skal den koste??

İmage

İmage

...billederne er "lånte" Icon_redface Skynder mig at fjerne dem igen, når der svaret på indlægget.

Uret er med integreret lænke, finish er matbørstet stål.
Fremstillet i 999 nummerede eksemplarer.
Værket er "halvejs in-house G-P" forstået på den måde, at basisværket - efter hvad jeg har læst mig til - er G-P's eget cal. 3100 med en D-D chronograf ovenpå. Uret er fra ca. 1996 - nyeste model idag hedder EVO 3.

Uret kommer med alle bokse, papirer etc. Jeg skal give omkring 10 K
Ser frem til jeres kvalificerede kommentarer, og er der nogle der har erfaring med holbarhed / kvaliteten af disse ure, vil jeg også gerne høre om det.

Tak for jeres tid

- makita - 17-01-2009

Kan desværre ikke hjælpe dig med prislejet, men ville mere udtrykke min beundring for et fantastisk flot ur. Befriende selvstændigt design, meget Gerald Genta over det, men med egne innovative designløsninger. Er helt vild med med "screw-back-detaljen" på kransen. thumbs up!!!!

- Peder_phpbb3_import15712 - 17-01-2009

makita Skrev:Kan desværre ikke hjælpe dig med prislejet, men ville mere udtrykke min beundring for et fantastisk flot ur. Befriende selvstændigt design, meget Gerald Genta over det, men med egne innovative designløsninger. Er helt vild med med "screw-back-detaljen" på kransen. thumbs up!!!!

Ja- jeg synes selvf. også det er flot, eller ville jeg nok ikke overvej et køb Icon_e_smile
Mener dog at have læst et sted, at det faktisk ikke er Gerald Genta der har designet det; men at det skulle være G-P selv - formentlig kraftigt inspireret af AP. Men ja, ganske elegant Icon_e_smile

- jacob jensen - 17-01-2009

Rigtig flot ur Icon_cool kender desværre heller ikke prislejet.
Er blevet fortalt at GP skulle have/haft problemer med holdbarheden
på deres chronografer Icon_question

- Peter - 17-01-2009

Hej

Der blev solgt et ur mage til herinde for cirka 2 år siden til cirka 16000 kroner såvidt jeg husker.

MVH Peter

- Magnum - 17-01-2009

10k lyder meget fornuftigt, man ser dem typisk til en 14-16 stykker

- Mads Gjødesen - 17-01-2009

Jeg har selv haft et engang og det er et ganske fint ur. De ligger normalt i 15-18 k så 10 k er en fin pris og bestemt billigt for et ur i den klasse.

Værket er som skrevet en lagkage så vær opmærksom på at urmagerne nok ikke er super begejstret for at servicere det, men at det kan lade sig gøre uden at det skal til GP.

/Mads

- Peder_phpbb3_import15712 - 17-01-2009

Mads Gjødesen Skrev:Jeg har selv haft et engang og det er et ganske fint ur....
/Mads

Et spørgsmål Mads: Det du havde engang, blev det solgt hér på sitet ?
Spørger fordi, det formentlig er samme ur!
Hvis du gider have ulejlighed med det, så end mit evt. en PB...

GP - crook - 18-01-2009

Hej

Det var undertegnede der købte uret af Mads, det er imidlertid solgt videre sidste år...

Jeg var glad for uret, men det måtte ofres for en anden drøm.

PM mig hvis du har spørgsmål, jeg har en lille idé om hvor mit endte henne.

Mvh. Crook

Re: GP - Peder_phpbb3_import15712 - 18-01-2009

crook Skrev:Hej

Det var undertegnede der købte uret af Mads, det er imidlertid solgt videre sidste år...

Jeg var glad for uret, men det måtte ofres for en anden drøm.

PM mig hvis du har spørgsmål, jeg har en lille idé om hvor mit endte henne.

Mvh. Crook

Hej Crook - har sendt dig en PM - det er en længere historie Icon_e_biggrin