|
Lüm-Tec ???? - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Lüm-Tec ???? (/showthread.php?tid=71154) Sider:
1
2
|
Lüm-Tec ???? - andersenjea - 20-02-2009 Nogle der kender det ???? Godt, skidt ? Re: Lüm-Tec ???? - Lasse - 21-02-2009 andersenjea Skrev:Nogle der kender det ???? jeg kender dem. De har ret lækker finish og FANTASTISK luminova, aldrig set noget lign. Urværket er Miyota chrono (OS20) som går "latterligt" præcist. henter 1 sek om md. Ud over de virker de solide og gennemførte..Har Safir, AR coating, 100m vandtæthed, lækkert feel på knapperne, kommer både med rem og lænke, er frie for støv, pænt påsatte visere, etc. Er man på jagt efter et quartz til omkring 2k, ville jeg helt sikkert kigge den vej.....hvilket jeg så også gjorde Poster lige et par pics jeg har skudt af en af modellerne. ![]() ![]() ![]()
Re: Lüm-Tec ???? - Proxi - 21-02-2009 Chris laver nogle rigtig lækre ure. Jeg har selv et pam homage fra ham, har ikke oplevet den kvalitet ved andre homages. Og kan love dig for de kan lyse! Det slår mine seikoer til hver en tid. Re: Lüm-Tec ???? - hannover_dk - 21-02-2009 Lasse Skrev:Hej Bjarne....Så skriv det - men skidt - bortset fra kasse og rem så virker alt for overforkromede - og så lige det med quarts - men det er jo langt fra serøst diskvalificerende for alle - så er skiven da flot som ungdomsur skal jeg medgive- god farve på lumen, som andre - måske bedre ure, som godt kunne lære af til en af deres modeller - jeg tror Oris har noget lignende farvemæssigt vh Re: Lüm-Tec ???? - hannover_dk - 21-02-2009 Halvstramt bliver der vel set på salgs-opfordrende snak. Vi har dog urmagere/handlende som gerne skriver hvad de har på lager og opfordrer folk til lige at ringe i en eller anden konkret sag - og mig genererer det ikke, så længde det ikke virker som gratis annoncer - bare det er åbent og en del af debatten - og ofte bidrager pågældende jo med meget andet. "Profferne" er gode at ha med vh Re: Lüm-Tec ???? - Lasse - 21-02-2009 hannover_dk Skrev:Halvstramt bliver der vel set på salgs-opfordrende snak. Vi har dog urmagere/handlende som gerne skriver hvad de har på lager og opfordrer folk til lige at ringe i en eller anden konkret sag - og mig genererer det ikke, så længde det ikke virker som gratis annoncer - bare det er åbent og en del af debatten - og ofte bidrager pågældende jo med meget andet. "Profferne" er gode at ha med Det er noteret Og tak for input. / L Re: Lüm-Tec ???? - Proxi - 21-02-2009 Lasse nu bliver jeg lige nødt til at spørge.. Var det ikke kun for sjovt du skrev at du forhandlede Lüm Tec? For alle kan vel skrive til Chris (ejeren af Lüm Tec) og købe af ham? Re: Lüm-Tec ???? - Lasse - 21-02-2009 Proxi Skrev:Lasse nu bliver jeg lige nødt til at spørge.. Var det ikke kun for sjovt du skrev at du forhandlede Lüm Tec? For alle kan vel skrive til Chris (ejeren af Lüm Tec) og købe af ham? My bad, troede det var i relation til de annoncer jeg har et par steder på nettet. Jeg er ikke forhandler, om end jeg tit har dialog med Chris. Der kommer i øvrigt senere på året en europæisk forhandler af LÜM-TEC. / L Re: Lüm-Tec ???? - Proxi - 21-02-2009 Lasse Skrev:My bad, troede det var i relation til de annoncer jeg har et par steder på nettet.Kan da lige så godt være min fejl Men ja han laver nogle lækre ure og mods.. Re: Lüm-Tec ???? - Lasse - 21-02-2009 Proxi Skrev:Lasse Skrev:My bad, troede det var i relation til de annoncer jeg har et par steder på nettet.Kan da lige så godt være min fejl Ja Chris lavede nogle kanon PAM Homages, virkelig høj kvalitet. Nåede desværre ikke at købe et af ham, røg på en fra JOA (hvis du kender ham) det var desværre mindre godt ur. For at sige det pænt. Jeg ved Chris satser hårdt på LÜM-TEC, og er ikke i tvivl om det nok skal blive populært. Hvis han ellers får gjort verden opmærksom på hans eksistens. |