|
general error - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: general error (/showthread.php?tid=73730) |
general error - jmj - 11-04-2010 hej drenge. når jeg prøver at gå siden , kan jeg ikke på grund af general error jeg håber en administrator kan hjælpe mig. mvh jmj ___________________________________________________ hvis tid er penge vil jeg samle på ure... Re: general error - hannover_dk - 11-04-2010 Siden VAR ned Fredag frem til idag - men du har da kunnet skrive denbe tråd GENERAL ERROR - så du må da ha kunnet gå på siden, eller hvilken side mener du mon? Selve vintageure.dk kører også perfekt. Har du prøvet at lukke din browser og åbne den igen - eller tømme din cashe i browseren vh Re: general error - Stinger - 11-04-2010 For forståelsen. Forumet var nede dele af fredag, hele lørdag og dele af søndag. Det er lige kommet op igen idag efter frokost. Vintageure.dk virkede fint i mellemtiden. Det var kun forumet. Jmj mener selvfølgelig at han PRØVEDE at komme på forumet. Nu er han jo tydeligvis på igen Hvorfor det var nede må vi spørge Hr. Kirk hvis han ikke er ude og lufte den 2-hjulede i søndagsvejret. Fra andre store fora ved jeg at der ofte findes en "telefonliste" brugerne privat imellem. Med en sådan kan Jan Kirk kontakte én person (eller sende én fælles mail) hvis forumet går ned pga. alt fra hackning til en student som taber sin cola i serverrummet. Det var måske en idé som kunne afhjælpe tvivl i fremtiden? Man skal selvfølgelig selv kunne melde sig til denne liste/gruppe så der ikke sende en mail ud til alle 2036 medlemmer hvoraf de fleste jo er inaktive eller upåvirkede af at forumet går ned i en periode. Re: general error - Tinghuus - 11-04-2010 Citat:Hvorfor det var nede må vi spørge Hr. Kirk hvis han ikke er ude og lufte den 2-hjulede i søndagsvejret. Jeg tror at forum samt hovedside har været under et mindre angreb. Kirk ved det dog nok med sikkerhed. Re: general error - jmj - 11-04-2010 hej drenge. ja jeg har fundet en måde at komme på siden igen men ikke som jeg plejer at gøre , nej nu skal jeg gå ned af siden på google og ind på et ældre indlæg og helt nede i bunden af det indlæg kan jeg få adgang så det er lidt bøvlet . mvh jmj . ___________________________________________________ hvis tid er penge vil jeg samle på ure.. Re: general error - hannover_dk - 11-04-2010 jmj Skrev:hej drenge.Det lyder altså som om du skal tømme din cashe. Det tyder på, at du når du går ind på f.eks urforum.dk får en cashe lagret side som skriver general error i stedet for den friske side. Det var da i alle fald værd at prøve at tømme den. ctrl + shift + delete samtidigt, og så yes til at tømme alt. og genstart browseren, så burde det virke (men du vil være nød til at bruge din adgangskode på den og alle andre sider du måske har gemt adgangskode til). Hvilken side går du normalt ind via? vh Re: general error - jmj - 11-04-2010 hej drenge. så er alt godt igen , og tak for jeres hjælp . mvh jmj . __________________________________ hvis tid er penge vil jeg samle på ure. |