|
Min holdning om lauritz.com.... - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Min holdning om lauritz.com.... (/showthread.php?tid=73736) Sider:
1
2
|
Min holdning om lauritz.com.... - dreamwatch.dk - 13-04-2010 jeg har en ret lunken hundling til lauritz.com... Ved man meget om tingene så kan man nogle gange lave en god forretning, men er det ikke tilfeldet, så kan man nemt blive taget i rø..... da der er meget fusk der ude.. Ja så det de sætter urene til er ofte helt han i vejret, de ligger i den høje ende, og så kommer der jo 20% oven i for køber. [url]"http://epn.dk/brancher/mode/luksus/article2036655.ece" onclick="window.open(this.href);return false;">http://epn.dk/brancher/mode/luksus/article2036655.ece[/url] Re: Min holdning om lauritz.com.... - Geodoc - 13-04-2010 Ufrivillig morskab kan ofte være lidt beklemmende. - Men nedenstående 'klip' fra auktions annoncen: mekanisk urværk med automatisk optræk; ......... Lauritz.com indestår hverken for urets funktionalitet eller batteriets ... er da et ganske godt bud på ufrivillig morskab. Med venlig hilsen - Geodoc Re: Min holdning om lauritz.com.... - dreamwatch.dk - 13-04-2010 Jeg forstår ikke at man ikke kan skaffe personale der ved noget om tingene. De kan jo nemt få folk udefra til at komme en eller to gange om ugen og vudere hvad de forskellige ting skal koste. Der er da en masse stang vare som de bare slår op, men er det noget de ikke lige ved, så sætter de bare en pris. Hvis jeg får ure ind som jeg ikke kan stå inde for, så smider jeg dem også på lauritz, for der skal jeg jo ikke give garanti eller andet. Og når jeg kommer med et ur, så bestemmer jeg selv prisen, de sætter ikke spørgsmålstegn ved noget. Re: Min holdning om lauritz.com.... - Stinger - 13-04-2010 Micki Jensen Skrev:Hvis jeg får ure ind som jeg ikke kan stå inde for, så smider jeg dem også på lauritz, for der skal jeg jo ikke give garanti eller andet. Og når jeg kommer med et ur, så bestemmer jeg selv prisen, de sætter ikke spørgsmålstegn ved noget. Er det sarkasme? Re: Min holdning om lauritz.com.... - jacob jensen - 13-04-2010 Det må det næsten være ellers er du jo selv med til at holde det igang som du har imod siden,nemlig at man ikke aner hvad man køber og man nemt kan blive snydt Den oplevelse er ingen seriøs sælger vel intereseret i at nogle skal få ved at handle med en hvis det ikke er syntes jeg ærligt det at det er lidt dårlig moral at have som sælger (her inde for ure) Jeg mener så heller ikke at man som seriøs sælger kan sælge noget man IKKE kan stå inde for, når jeg sælger en bil er det altid en jeg tør sætte konen og ungerne ud og køre i Re: Min holdning om lauritz.com.... - baun - 13-04-2010 jacob jensen Skrev:Det må det næsten være ellers er du jo selv med til at holde det igang som du har imod Også hvis du sender den på auktion? vh baun Re: Min holdning om lauritz.com.... - dreamwatch.dk - 13-04-2010 Kunne aldrig drømme om at smide et fake ur på, og er der en fake lænke eller andet på, piller jeg den ALTID af og sætter uret på med en rem eller skaffer en ny lænke. (har nogle fake lænker til at ligge som desværre bliver monteret på ældre Rolex ure) Men får jeg et ur ind som er i dårlig stand, så kan og vil jeg ikke give 2 års reklamationsret. Er det så forkert at smide det på laurtitz???? Uret har jo stadig en værdi, og vil den nye køber så betale en renoverning, skifte et rævnet glas eller hvad der nu er galt med uret, som jeg ikke mener kan svare sig for mig når jeg skal sælge det igen. Jeg skulle måske smide det i skraldespanden i stedet? Har voldsomt svært ved at se hvad jeg gør galt, folk kan jo se havd de køber, og er de ikke galde for det, så har de jo 14 dags fortrydelsret som med alt andet købt over nettet. Re: Min holdning om lauritz.com.... - baun - 13-04-2010 Micki Jensen Skrev:Kunne aldrig drømme om at smide et fake ur på, og er der en fake lænke eller andet på, piller jeg den ALTID af og sætter uret på med en rem eller skaffer en ny lænke. (har nogle fake lænker til at ligge som desværre bliver monteret på ældre Rolex ure) Enig. Vilkårene når man køber på auktion er at man køber hvad man ser - og hvad der beskrives. Til gengæld er det auktionsholderens forpligtelse at sikre at beskrivelsen passer til uret. Også at det fremgår hvis uret er fake osv. Det må være bla. det de får salæret for. vh Baun Re: Min holdning om lauritz.com.... - dreamwatch.dk - 13-04-2010 jacob jensen Skrev:Det må det næsten være ellers er du jo selv med til at holde det igang som du har imod Jeg gør netop ALT for at være super seriøs med de ure jeg har på min side. Og den kan jeg stå inden for, og det skal jeg jo også, for alle får 2 års reklamationsret. Men tager jeg et ur i bytte, som så viser sig skal ha et stort service til 2000 kr, og jeg ved med garanti jeg ikke kan holde de penge ind på uret. Så er det da bedre at det løber lige rundt på lauritz, eller jeg taber et beskedent beløb. Den nye køber kan jo være en urmager som selv kan sætte uret i stand for næsten igen penge og på den måde gøre en god forretning. Men ved man ikke meget om det, så skal man passe godt på, da det hurtig kan løbe op. Men jeg prøver jo på ingen måde at skjule noget, eller smide fake ting på. Jeg er bare åben om det, og siger at de få ure jeg får ind som jeg ikke vil sælge på min side, de smutter der ud... Re: Min holdning om lauritz.com.... - dreamwatch.dk - 13-04-2010 Baun Skrev:Micki Jensen Skrev:Kunne aldrig drømme om at smide et fake ur på, og er der en fake lænke eller andet på, piller jeg den ALTID af og sætter uret på med en rem eller skaffer en ny lænke. (har nogle fake lænker til at ligge som desværre bliver monteret på ældre Rolex ure) Helt enlig Per, du køber jo også en del på aktion, og nogle gange kan man gøre en rigtig godt handel, andre gange knap så god. Du har jo så en meget stor viden og hopper uden om de rånde kar.. |