Urdebatten / Urforum
Breitling Avenger Seawolf - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Breitling Avenger Seawolf (/showthread.php?tid=73936)

Sider: 1 2

Breitling Avenger Seawolf - abru - 17-05-2010

Prøv at smage på navnet... det i sig selv smager råt, ikk? Icon_e_biggrin
Tro mig, uret ER råt! Desuden er det mit første i den prisklasse (og forhåbentlig ikke det sidste).

Jeg er ren novice udi fotografering, men har alligevel forsøgt mig. Med søndagens forsøg i frisk erindring må jeg sige, at jeg har stor respekt for de mange flotte fotos, der kan ses her i forummet.

İmage

Vh. Allan

Re: Breitling Avenger Seawolf - Stinger - 17-05-2010

Hej Alan - skal vil prøve med et velkommen Icon_e_wink

Og SÅ - tillykke med uret. Det er der flere herinde som har/har haft.

Nyd det - og nej, det stopper ikke her.

Re: Breitling Avenger Seawolf - Joepete - 17-05-2010

Velkommen til forum, Allan - og stort til lykke med uret Icon_e_biggrin

Re: Breitling Avenger Seawolf - Sociologen - 17-05-2010

Velkommen Icon_e_biggrin Et super, super cool ur, som også ser 'sej' ud på en ProII-lænke Icon_cool Jeg er selv på jagt efter en Breitling. Hvad måtte du slippe for 'bæstet'?

Jeg løb forresten på en Breitling-fyr forleden. Han havde et Blackbird på og brokkede sig over at den hævede metal"dims" med "45" på kransen var faldet af uden videre. Hvelplund ville sende den til Breitling for ham - men lidt surt. Kunne se på hullet hvor den havde siddet at den så ud til at være limet på? Troede det hele var støbt/loddet sammen.
Lidt tamt - især på en hævet del af et ur som ligner noget det kan modstå en del.

Re: Breitling Avenger Seawolf - abru - 17-05-2010

Tak for velkomsten.
Hvad angår lænke, så får Peter Halse forhåbentlig en hjem i løbet af ugen. Mig og gummiremme er ikke lige sagen.
Uret er nyt og selvfølgelig købt hos ovenstående. Pris? På den onde side af 20K Icon_cool

Re: Breitling Avenger Seawolf - Proxi - 17-05-2010

Stinger Skrev:Jeg løb forresten på en Breitling-fyr forleden. Han havde et Blackbird på og brokkede sig over at den hævede metal"dims" med "45" på kransen var faldet af uden videre. Hvelplund ville sende den til Breitling for ham - men lidt surt. Kunne se på hullet hvor den havde siddet at den så ud til at være limet på? Troede det hele var støbt/loddet sammen.
Lidt tamt - især på en hævet del af et ur som ligner noget det kan modstå en del.
Lyder mærkeligt. På min Steelfish ligner det altså at de forhøjninger og den resterende krans er ét stykke metal...
Og der har været en del Breitlings til salg, mest seawolf Ti hvor de forhøjninger er bøjede fordi de har fået lidt tæsk. Men har ikke set er faldet af. :S

Proxi Skrev:
Stinger Skrev:Jeg løb forresten på en Breitling-fyr forleden. Han havde et Blackbird på og brokkede sig over at den hævede metal"dims" med "45" på kransen var faldet af uden videre. Hvelplund ville sende den til Breitling for ham - men lidt surt. Kunne se på hullet hvor den havde siddet at den så ud til at være limet på? Troede det hele var støbt/loddet sammen.
Lyder mærkeligt. På min Steelfish ligner det altså at de forhøjninger og den resterende krans er ét stykke metal...
Og der har været en del Breitlings til salg, mest seawolf Ti hvor de forhøjninger er bøjede fordi de har fået lidt tæsk. Men har ikke set er faldet af. :S

Min første tanke var også at uret ikke var ægte - men det havde åbenbart været en tur forbi Hvelplund. Den var, så vidt jeg kunne se, røget helt "clean" af.

Re: Breitling Avenger Seawolf - Nopanic - 17-05-2010

Tillykke med den.
Jeg er selv vild med breitling og har da selv haft et par stykker gennem tiden Icon_e_smile
Hvis jeg var dig ville jeg smutte forbi Hvelplund og købe deres org. Breitling gummi rem til 360kr, den er super lækker og fræk med skriften ned af siden.

Du kan se den her, hvis du ikke kender den.

İmage

İmage

Re: Breitling Avenger Seawolf - Proxi - 17-05-2010

Nopanic Skrev:Hvis jeg var dig ville jeg smutte forbi Hvelplund og købe deres org. Breitling gummi rem til 360kr, den er super lækker og fræk med skriften ned af siden.
Synes da jeg gav 5-600 for min? Icon_e_surprised