|
Ny rem på mange gange vist ur :) - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Ny rem på mange gange vist ur :) (/showthread.php?tid=73957) |
Ny rem på mange gange vist ur :) - hannover_dk - 19-05-2010 Så kom min Wittnauer (Longines amerikansk agent)) Proffesional Chronograph på en dejlig 20mm Hirsch læderrem med buede ender, så den slutter pænt til. Jeg synes farven står ret godt til urets fint patinerede (blegede) krans. ![]() ![]() Nyd også hvor fint subdialens første 10 min har fulgt kransens farve - lige som markeringer,visere og perlen er ens patinerede i øvrigt (de første fotos) ![]() vh Re: Ny rem på mange gange vist ur :) - Joepete - 19-05-2010 Det ser super godt ud, John Har du nogle vintage chronoer med blåt "islæt" og 20mm mellem hornene ? Re: Ny rem på mange gange vist ur :) - willy - 19-05-2010 hannover_dk Skrev:Så kom min Wittnauer (Longines amerikansk agent)) Proffesional Chronograph på en dejlig 20mm Hirsch læderrem med buede ender, så den slutter pænt til. Jeg synes farven står ret godt til urets fint patinerede (blegede) krans. Citat:To say it in queens english Fucking amazing the difference a strap can make.That looks really good. Willy Re: Ny rem på mange gange vist ur :) - Geodoc - 19-05-2010 willy Skrev:To say it in queens english Fucking amazing the difference a strap can make.That looks really good. WillyDet kan ikke udtrykkes klarere. Måske anderledes; men ikke bedre ... Helt utroligt, at Hirsch vidste, at Hannover i Danmark havde et ur, som de lige måtte specialfremstille en rem til. (må så personligt anerkende, at der er meget jeg endnu har at lære om remme. Navnlig den tilstrækkelige dristighed til at vælge) Med venlig hilsen - Geodoc Re: Ny rem på mange gange vist ur :) - Larsb - 19-05-2010 Du har nogle utroligt flotte ure, John. Det er en meget passende rem. Selvom uret nok ville have haft en lænke, så kunne man sagtens forestille sig det på netop sådan en rem, og det klær det. Re: Ny rem på mange gange vist ur :) - hannover_dk - 19-05-2010 LarsB Skrev:Du har nogle utroligt flotte ure, John. Det er en meget passende rem. Selvom uret nok ville have haft en lænke, så kunne man sagtens forestille sig det på netop sådan en rem, og det klær det.Jep det kom givet på lænke. Jeg har faktisk et mere som er på original lænke - som i øvrigt er noget "daller" - men lidt af den ses her. (Perlen er fixet og har nu helt samme farve som øvrig lumen også på denne) ![]() Jeg tror de generelt kom på lænke, så helt enig vh Re: Ny rem på mange gange vist ur :) - hannover_dk - 19-05-2010 Joepete Skrev:Det ser super godt ud, JohnSer her er det jo skidt at de ligger i bankbox, så jeg kan ikke svare på det med 20 mm. Det er noget i den stil her vil jeg tro - som kommer nærmest - men ingen med blå eller blålig krans ![]() vh Re: Ny rem på mange gange vist ur :) - Joepete - 19-05-2010 Så må du i boxen, John, for jeg har en helt ny blå Hirsch rem i stil mede den viste, som bare ligger og venter på en smuk chrono med 20mm mellem hornene I din signatur ser der ud til at være et par ure med "blås islæt" ... måske det kunne blive et match ? Re: Ny rem på mange gange vist ur :) - hannover_dk - 19-05-2010 Joepete Skrev:Så må du i boxen, John, for jeg har en helt ny blå Hirsch rem i stil mede den viste, som bare ligger og venter på en smuk chrono med 20mm mellem hornenePB skal sendt - ja signatur uret er også med med blåt - min eterna fra ca 1936 - med Valjoux 22 men det har specielle horn som ikke er så lette at matche rem med -(men den er nok 20 mm da uret er 39 mm) ![]() ![]() vh |