Urdebatten / Urforum
Ditto about the blues - Seamaster large Case - 166.0073-70 - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Omega (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=80)
+--- Tråd: Ditto about the blues - Seamaster large Case - 166.0073-70 (/showthread.php?tid=75732)

Ditto about the blues - Seamaster large Case - 166.0073-70 - gmt-geek - 10-05-2011

Hejsa,

Sjovt nok så har Kox og jeg åbenbart landet den samme reference i sidste uge! Icon_e_wink

Seamaster 120 Deep Blue – ref. 166.0073 med cal. 565 fra 1970.

Denne er tæt på - NOS - som da den forlod fabrikken i 1970!
Skarpe kanter overalt - uden ridser og alt originalt.

Skiven og lynetten er helt mørkeblå og uret er cirka samme størrelse som en Seamaster 300 fra samme tid.
(Sammenlignings billeder kommer senere)

Billederne er på vanlig vis piv ringe, da de er taget med mobilen, men bær over med det!! Icon_e_biggrin

Vh. jon

Re: Ditto about the blues - Seamaster large Case - 166.0073-70 - hannover_dk - 10-05-2011

tænk at finde et cult-ur - som er 41 år gammelt ca. i så tæt på NOS som det - der må være laaaaaaangt imellem
vh

Re: Ditto about the blues - Seamaster large Case - 166.0073-70 - morten b - 10-05-2011

KLASSE!!!!!!!! - NØJ hvor ville jeg gerne ramme sådan en svend i dén stand!!!

- Vil du indvie os i et prisleje??
Måtte du "slås" for den? Icon_e_smile

Re: Ditto about the blues - Seamaster large Case - 166.0073-70 - kox - 10-05-2011

gmt-geek Skrev:Sjovt nok så har Kox og jeg åbenbart landet den samme reference i sidste uge! Icon_e_wink
Jep, det kan man sgu' kalde noget af et sammentræf. Hvad er oddsene lige for det - i DK?!
Tillykke Jon, dejligt ur, ikk' - nu mangler du så bare en Big Blue, gør du ikke? Icon_e_wink

/Kim

Re: Ditto about the blues - Seamaster large Case - 166.0073-70 - hannover_dk - 10-05-2011

kox Skrev:Tillykke Jon, dejligt ur, ikk' - nu mangler du så bare en Big Blue, gør du ikke? Icon_e_wink
don't we all Icon_e_biggrin

Re: Ditto about the blues - Seamaster large Case - 166.0073-70 - gmt-geek - 11-05-2011

morten b Skrev:KLASSE!!!!!!!! - NØJ hvor ville jeg gerne ramme sådan en svend i dén stand!!!

- Vil du indvie os i et prisleje??
Måtte du "slås" for den? Icon_e_smile

Hej Morten,

Generelt har man nok lidt svært ved at fortælle hvordan og hvorledes mht den endelige pris Icon_cool

-Og i dette tilfælde er det heller ikke muligt da jeg var ude i noget bytteri for at lande den... Icon_e_wink

Re: Ditto about the blues - Seamaster large Case - 166.0073-70 - gmt-geek - 11-05-2011

hannover_dk Skrev:
kox Skrev:Tillykke Jon, dejligt ur, ikk' - nu mangler du så bare en Big Blue, gør du ikke? Icon_e_wink
don't we all Icon_e_biggrin

Hey begge,

Jo den er lækker at have på - også helt anderledes end Sea 300 i udformning osv!

Om jeg ender med en Big blue vil tiden vise, jeg synes der er rigtig mange ure på jagt listen i øjeblikket Icon_e_wink

- men ingen tvivl om at den er rigtig lækker den du har Kim!! Icon_cool

vh. Jon