|
Omega nyheder præsenteret hos Urmager Halse - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Omega (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=80) +--- Tråd: Omega nyheder præsenteret hos Urmager Halse (/showthread.php?tid=75818) |
Omega nyheder præsenteret hos Urmager Halse - Tukjær - 30-05-2011 En lille sluttet kreds, var inviteret til præsentation af Omega's nyheder, hos Urmager Poul Halse i Horsens. Her er lidt billeder fra aftenen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Og så kommer der en PO i damestørrelse, 38 mm..... ![]() ![]() Dummy.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Specielt de nye Planet Ocean's er flotte.... ![]() ![]() ![]() I øvrigt en genial kuffert. Sådan en må jeg have ![]() Og lige et billed af Peter's seneste indkøb.... ![]() ![]() Tak til Omega og familien Halse (3 generationer) for en hyggelig aften. Re: Omega nyheder præsenteret hos Urmager Halse - baun - 31-05-2011 Også tak for en hyggelig aften herfra - og et gensyn med gode ur-tosse-venner. Spændende at se de nye ure fra Omega. Et ur i normal størrelse på 37 mm ser unægtelig lille ud i dette selskab. Ingen tvivl om at Omega rykker med den nye kollektion. Både pris og kvalitet har retning opad. det skal blive spændende at se om "branded" er stærkt nok til at rykke! Tak for mad, øl, vand, vin og kaffe til Halse familien. vh baun Re: Omega nyheder præsenteret hos Urmager Halse - David.H - 31-05-2011 Super flotte ure. Er især glad for den nye PO i sort. Hvad står den til i 45,5mm og er den tilgængelig nu? Re: Omega nyheder præsenteret hos Urmager Halse - Tukjær - 31-05-2011 David.H Skrev:Super flotte ure. Er især glad for den nye PO i sort. Hvad står den til i 45,5mm og er den tilgængelig nu?Levering skulle begynde i august. Prisen bliver omkring 35k, mener jeg.... Re: Omega nyheder præsenteret hos Urmager Halse - David.H - 31-05-2011 Tukjær Skrev:David.H Skrev:Super flotte ure. Er især glad for den nye PO i sort. Hvad står den til i 45,5mm og er den tilgængelig nu?Levering skulle begynde i august. Prisen bliver omkring 35k, mener jeg.... August! hmm.. Nå så har man da lidt tid til at spare op. Tak for info Claus Re: Omega nyheder præsenteret hos Urmager Halse - Claus_K - 31-05-2011 Ser sq da vildt hyggeligt ud. Største overraskelse for mig er den hvide PO... den ser satme lækker ud! Holder den IRL? Re: Omega nyheder præsenteret hos Urmager Halse - Tukjær - 31-05-2011 Claus_K Skrev:Ser sq da vildt hyggeligt ud. Største overraskelse for mig er den hvide PO... den ser satme lækker ud!Nej..... Dameur Re: Omega nyheder præsenteret hos Urmager Halse - Claus_K - 31-05-2011 Tukjær Skrev:Nej..... Dameur Den er da 42mm ik'? Re: Omega nyheder præsenteret hos Urmager Halse - Tukjær - 31-05-2011 Claus_K Skrev:Jo, men målgruppen er kvinderne..... De tror og håber, de kan friste de kvinder som ellers ville vælge en Submariner....Tukjær Skrev:Nej..... Dameur Re: Omega nyheder præsenteret hos Urmager Halse - Claus_K - 31-05-2011 Tukjær Skrev:Claus_K Skrev:Jo, men målgruppen er kvinderne..... De tror og håber, de kan friste de kvinder som ellers ville vælge en Submariner....Tukjær Skrev:Nej..... Dameur Verden er af lave, når 42mm pludselig er blevet "midsize" |