Urdebatten / Urforum
Hænger ud med et par af vennerne og venter på F1 !! :-) - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Hænger ud med et par af vennerne og venter på F1 !! :-) (/showthread.php?tid=78755)

Hænger ud med et par af vennerne og venter på F1 !! :-) - pbr - 03-11-2013

De siger ikke så meget - taler ikke én imod - men de har altid styr på tiderne !! Icon_e_wink

İmage

Hvordan bruger I jeres søndag !?? Icon_e_smile

Re: Hænger ud med et par af vennerne og venter på F1 !! :-) - khbk - 03-11-2013

Gode venner kan man aldrig få for mange af!
Et "affordable" ur som Pingo, gør sig godt også i dette selskab!
/
Kristen

Re: Hænger ud med et par af vennerne og venter på F1 !! :-) - pbr - 03-11-2013

khbk Skrev:Et "affordable" ur som Pingo, gør sig godt også i dette selskab!

Lige præcis, Kristen !!

Et ur behøver ikke at koste en million-milliard for at være fedt !! Icon_smil

Jeg er super glad for min Pingo - gjorde engang den fejl at sælge det og der gik under et års tid, inden jeg blev nødt til at købe det igen. Det viste ur købte jeg i PX´en i MOB Price i Helmand ........... det bliver nok et af de sidste ure, jeg skiller mig af med igen, hvis det er ! Icon_smil Ikke fordi det får så meget armtid, men det er et af de ure, jeg bare er nødt til at have !

Re: Hænger ud med et par af vennerne og venter på F1 !! :-) - johnfyn - 04-11-2013

Hej Peter, flot! Er det et Marathon til venstre?? Det synes jeg ikke jeg har hørt om at du har erhvervet Icon_e_biggrin

Re: Hænger ud med et par af vennerne og venter på F1 !! :-) - pbr - 04-11-2013

JohnFyn Skrev:Hej Peter, flot! Er det et Marathon til venstre?? Det synes jeg ikke jeg har hørt om at du har erhvervet Icon_e_biggrin

Takker, John Icon_smil

Det er nemlig helt rigtigt - det er et Marathon MSAR, som jeg købte sidste gang, jeg var udsendt. Et MSAR svarer 100% til et GSAR, bortset fra at der på skiven er påtrykt det Canadiske Ahornblad i rødt og at det derfor er en smule mere sjældent.

Et super dejligt og robust ur, som går meget præcist. Og den originale lænke som jeg har tilkøbt er med Ahornblad på spændet også - lænken er i øvrigt i en suveræn kvalitet og kan sagtens måle sig med langt dyrere ure.

Jeg tror, at jeg skrev lidt om købet herinde, mens jeg stadig sad i Lashkar Gah, men det har nok ikke været så meget, idet jeg kun var på forum sporadisk dernede fra, selvom vi i staben havde gode internetforhold.

Re: Hænger ud med et par af vennerne og venter på F1 !! :-) - jokumq - 05-11-2013

pbr Skrev:De siger ikke så meget - taler ikke én imod - men de har altid styr på tiderne !! Icon_e_wink

İmage

Hvordan bruger I jeres søndag !?? Icon_e_smile

Lækkert billede! Icon_e_smile Kan godt lide at du lige topper den med baseball'en og fuldender figuren.

Re: Hænger ud med et par af vennerne og venter på F1 !! :-) - pbr - 05-11-2013

jokumq Skrev:Lækkert billede! Icon_e_smile Kan godt lide at du lige topper den med baseball'en og fuldender figuren.

Takker - det var en tilfældig indskydelse, idet den lige var ved hånden Icon_smil