Urdebatten / Urforum
Ur-fyraftens-øl fredag d. 19. september 2014 i København - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Ur-fyraftens-øl fredag d. 19. september 2014 i København (/showthread.php?tid=79364)

Sider: 1 2 3 4 5

Ur-fyraftens-øl fredag d. 19. september 2014 i København - phrede - 27-08-2014

Jeg har sendt PB ud til alle tilmeldte, så I må sige til hvis I ikke har modtaget noget.

MVH

Frederik

+++++++++
EN LILLE OPDATERING:

Arrangementet bliver holdt på en fafé, som vi har for os selv, i cykelafstand (ca. 4 km) til Østerbro i København. Som tidligere nævnt, så bliver bliver adressen sendt via privat besked til de tilmeldte. Mit telefonnummer kommer for god ordens skyld også til at stå her i denne tråd på fredag.

Chrono.dk sposorerer en lækker sandwich Icon_idea Icon_idea Icon_idea , og der arbejdes på at få nogle gode priser på drikkervarer Icon_e_biggrin

+++++++++

Kære Alle

Så er det tid igen til en fyraftensøl i urenes tegn.
Folkene bag urforum.dk tager igen initiativ til en uformel og forhåbentligt hyggelig ur-fyraftensøl.
Som tidligere er ideen at man dukker op efter arbejde medbringende horologisk interesse, herre-værelse-stemning og forhåbentligt lidt spændende ure at kigge på.

Alle er velkomne, blot folk lige husker at tilmelde sig selv og eventuelle gæster i denne tråd.

Tidspunktet er fra ca kl. 17.30 stykker og frem.

Adressen bliver fremsendt via en privat besked herinde når den er fastlagt.

Vi håber at få en hyggelig stund sammen.

Bedste hilsener på vegne af holdet bag urforum.dk,

Phrede Icon_smil

Deltagere:
Thomas
Frederik
Stofferleise
dwndler
Willy
Michael2100
Stenstrup
Avantismo
kristofferJ
hr.holm
Faurschou
Lindquist81
Anders T
Black Seal
Slettegård
Dennis
sten L
olof
Berg
Chris
psn
JensFinn
Jens
Rasmus Wilhjelm
Christopher Wilhjelm
HHansen
Berg
Kongen
Stensbjerg
longbear

Re: Ur-fyraftens-øl fredag d. 19. september 2014 i København - dwndler - 27-08-2014

Count me in Icon_cool

Re: Ur-fyraftens-øl fredag d. 19. september 2014 i København - willy - 27-08-2014

Count me in .

Re: Ur-fyraftens-øl fredag d. 19. september 2014 i København - Michael2100 - 27-08-2014

Count me in

Re: Ur-fyraftens-øl fredag d. 19. september 2014 i København - Stenstrup - 27-08-2014

Jeg vil også gerne deltage Icon_e_smile

Re: Ur-fyraftens-øl fredag d. 19. september 2014 i København - olof - 27-08-2014

Naa for soeren - for en gangs skyld, det kunne komme til at passe, jeg skal jo arbejde i hovedstaden paa det weekend. Hvornaar er seneste mulighed at sige til? Icon_e_biggrin

Re: Ur-fyraftens-øl fredag d. 19. september 2014 i København - phrede - 28-08-2014

olof Skrev:Naa for soeren - for en gangs skyld, det kunne komme til at passe, jeg skal jo arbejde i hovedstaden paa det weekend. Hvornaar er seneste mulighed at sige til? Icon_e_biggrin

Et par dage før, vil jeg sige Icon_smil

Re: Ur-fyraftens-øl fredag d. 19. september 2014 i København - Avantismo - 29-08-2014

Jeg er klar.

Re: Ur-fyraftens-øl fredag d. 19. september 2014 i København - Kristofferj - 29-08-2014

Jeg vil gerne melde mig til.

Re: Ur-fyraftens-øl fredag d. 19. september 2014 i København - hr.holm - 29-08-2014

jeg er også med ..... Icon_e_biggrin