|
Grand Seiko SBGA011 "Old School Snowflake" - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Japanske mærker og micromærker (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=71) +--- Tråd: Grand Seiko SBGA011 "Old School Snowflake" (/showthread.php?tid=83780) Sider:
1
2
|
Grand Seiko SBGA011 "Old School Snowflake" - BadHamster - 06-07-2022 Hej på forummet Jeg har længe ønsket mig et Snowflake og især har jeg et godt øje til den første version med Seiko øverst på skiven... Nu har jeg for første gang begivet mig ud i et Chrono24 køb - jeg har tit kigget på siden, men aldrig turde købe noget... Men nu faldt jeg endelig over et (efter sigende...) flot eksemplar af den første version af Snowflake fra en Japansk forhandler med god bedømmelse til en fin pris (syntes jeg). Fra 2012 og fuldt service i 2018. Jeg håber på at det lander hos mig i god behold i næste uge. Så jeg vil bare lige dele min glæde over nyt indkøb - og så kommer der nok mange billeder af uret her i den kommende periode Billede fra sælger:
RE: Grand Seiko SBGA011 "Old School Snowflake" - cfnissen - 06-07-2022 Sådan! Det bliver spændende at se. Claus RE: Grand Seiko SBGA011 "Old School Snowflake" - Avantismo - 06-07-2022 Det ur er så fedt. Stort tillykke. Glæder mig til at se billeder af det. RE: Grand Seiko SBGA011 "Old School Snowflake" - onkeldunkel - 06-07-2022 Super flot og tillykke. Jeg har haft den nye SBGA211 og det er et ur jeg godt kunne finde på at købe igen. Eneste minus er, at det bliver ridset bare man nyser på det og så er der nogle der ikke kan lide den lave vægt, men det generede ikke mig. Det er et af de mest behagelige ure jeg har haft! Grand Seiko SBGA011 "Old School Snowflake" - whoa - 06-07-2022 Lækkert ur! Det er dælme en flot skive ![]() Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk RE: Grand Seiko SBGA011 "Old School Snowflake" - BadHamster - 07-07-2022 Tak Jeg har prøvet den nye SBGA211 et par gange før, så jeg klar på den lave vægt - men jeg er spændt på hvor hurtigt at jeg får ridset titaniummet... Nu er der bare alt den laaaaange ventetid på at uret kommer ind af døren, men det kender i jo nok også til RE: Grand Seiko SBGA011 "Old School Snowflake" - KOP - 07-07-2022 Ja det bliver fedt at S GS close up. vente vente……. Grand Seiko SBGA011 "Old School Snowflake" - Stensbjerg - 08-07-2022 Fedt valg stort tillykke ![]() Skiver og kasse polering er der hvor GS synligt spiller med musklerne, men syntes jeg stadigvæk køre GS stilen til UG ![]() ![]() Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk RE: Grand Seiko SBGA011 "Old School Snowflake" - MichaelA - 10-07-2022 Det er også et super flot ur. Godt valg Glæder mig til at se en masse billeder af det. Grand Seiko SBGA011 "Old School Snowflake" - BadHamster - 11-07-2022 Nu må det da for dælen snart være sidst på dagen - jeg har siddet på “kanten af stolen” hele dagen ![]() ![]() ![]() Nåh jeg håber på at det lander i morgen så ![]()
|