04-03-2013, 06:34 PM
Jeg havde en god ven til middag i lørdags, og der fortalte han mig at han havde fået stjålet sin Pam 176. Han var på vej hjem i kbhs centrum (lidt beruset) og på et tidspunkt kommer der en udlænding hen og lægger armen rundt om ham og spørger om de ikke skal sammen på bar eller lignende. Min ven skubber ham pænt væk og tænker ikke mere over det før han kommer hjem og opdager at hans Pam 176 er taget af hans håndled. Det tog kun kort tid for ham der gjorde det, og min ven bemærkede at han kort mistede balance da han lagde armen rundt om hans skulder, for at aflede ham.
Han får heldigvis dækket det fulde beløb for et nyt Pam 176, idet han havde alle papirer og box m.m. (det er steget en del siden han købte det).
Ure var han virkelig glad for, så han har allerede bestilt et nyt i Tyskland (i DK kunne de ikke sige noget om leveringstid) og skulle få det i april-maj måned.
Så skulle i blive tilbudt et brugt Pam 176 uden box og papirer så vær varsomme
Han får heldigvis dækket det fulde beløb for et nyt Pam 176, idet han havde alle papirer og box m.m. (det er steget en del siden han købte det).
Ure var han virkelig glad for, så han har allerede bestilt et nyt i Tyskland (i DK kunne de ikke sige noget om leveringstid) og skulle få det i april-maj måned.
Så skulle i blive tilbudt et brugt Pam 176 uden box og papirer så vær varsomme
vh Hans Henrik

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)