Ville stille datoen på mit elskede Oris Prodiver igår efter maden, men det ville kun skifte dato ved hjælp af quick set funktionen og ikke når kronen drejes rundt med viserne......., så hvor bringer jeg det hen til reparation? Er det et stort indgreb, som alle kan give sig i kamp med, eller skal det afsted til en større butik?
Vil ikke mene jeg har voldet noget, så hvad har jeg gjort? Kender godt til det med ikke at skifte mellem 21 og 3, hvilket også gør at jeg altid har gjort det forsigtigt.
Løsninger modtages med kyshånd - vil gerne have det hurtigt på armen.
•
Svar: 852
Tråde: 124
Modtaget Likes: 5 i 5 svar
Givet Likes: 32
Black Seal Skrev:Ville stille datoen på mit elskede Oris Prodiver igår efter maden, men det ville kun skifte dato ved hjælp af quick set funktionen og ikke når kronen drejes rundt med viserne......., så hvor bringer jeg det hen til reparation? Er det et stort indgreb, som alle kan give sig i kamp med, eller skal det afsted til en større butik?
Vil ikke mene jeg har voldet noget, så hvad har jeg gjort? Kender godt til det med ikke at skifte mellem 21 og 3, hvilket også gør at jeg altid har gjort det forsigtigt.
Løsninger modtages med kyshånd - vil gerne have det hurtigt på armen.
Hvis jeg husker rigtigt bor du i Københavns området, så tag fat i Ivan Svajts.
Mvh. Martin
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
det ville jo være tosset at spørge om du har drejet fulde 24 timer frem og ikke lige er blevet taget i at den står til at skifte kl 12 om dagen i stedet for natten?
Eller kan svajts mølbak krognos ja alle med en urmager lave det, men for at komme ned til datohjulet og indgrebet skal det jo pilles lidt fra hinanden i alle fald, og så skal du overveje at få lavet service samtidigt for ekstra prisen er nok ikke voldsom
vh
•
Smider det over til Peter, så kan det også blive ordentlig trykprøvet.
•
Så hvis en venlig Københavner i nærmeste fremtid skal forbi Horsens, så må de gerne smide mit ur forbi.
•
Svar: 852
Tråde: 124
Modtaget Likes: 5 i 5 svar
Givet Likes: 32
Black Seal Skrev:Så hvis en venlig Københavner i nærmeste fremtid skal forbi Horsens, så må de gerne smide mit ur forbi.
Måske muligt for dig at arrangere transport i forbindelse med Næstved GTG!
Martin
•